Terug

Gsm nummer gedeactiveerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. G.

Naar: Mobile Vikings

13/02/2019

Ik kan niet meer bellen of smsen. Volgens mobile viking zogezegd omdat ik maar 3 euro bel tegoed heb. Ze beweren dat ik mijn kaart moet herladen en ze dan terug werkt. Echter ontvang ik een email waarin staat dat mijn nummer niet over gezet is geweest terwijl ik in december al reeds een vervang simkaart erin heb gestoken gehad!!!Dus het vertrouwen dat ik in jullie heb om mijn kaart te herladen heb ik helemaal niet!!!Gsm nummer dient binnen de 24 uur terug geactiveerd te zijn of ik stap over naar een andere provider. (En die activering moet gebeuren zonder dat ik eerst moet herladen, ik geloof niets meer van wat jullie vertellen).

Berichten (2)

Mobile Vikings

Naar: V. G.

13/02/2019

Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox,Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen.Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Wat met voicemail na de activatie van je vervang-simkaart?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000446897?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAzMDY5MSwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExMDk5OTc4LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDQ0Njg5NywzNjAwMDA0NDY4NTcsMzYwMDAwMzgwOTk3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MjY3NDY3NH0.AACvZ6xjbUrYrmQjQKLgnpYkifvqs9aZ0DlZE6FBmTcJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000446897?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAzMDY5MSwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExMDk5OTc4LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDQ0Njg5NywzNjAwMDA0NDY4NTcsMzYwMDAwMzgwOTk3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MjY3NDY3NH0.AACvZ6xjbUrYrmQjQKLgnpYkifvqs9aZ0DlZE6FBmTc----------------------------------------------Ben je niet bereikbaar na de activatie van je vervang-simkaart?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000446857?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAzMDY5MSwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExMDk5OTc4LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDQ0Njg5NywzNjAwMDA0NDY4NTcsMzYwMDAwMzgwOTk3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MjY3NDY3NH0.AACvZ6xjbUrYrmQjQKLgnpYkifvqs9aZ0DlZE6FBmTcJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000446857?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAzMDY5MSwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExMDk5OTc4LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDQ0Njg5NywzNjAwMDA0NDY4NTcsMzYwMDAwMzgwOTk3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MjY3NDY3NH0.AACvZ6xjbUrYrmQjQKLgnpYkifvqs9aZ0DlZE6FBmTc----------------------------------------------Ik kan vlak na de activatie geen sms'en of oproepen ontvangen. Wat gebeurt er?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000380997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAzMDY5MSwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExMDk5OTc4LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDQ0Njg5NywzNjAwMDA0NDY4NTcsMzYwMDAwMzgwOTk3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MjY3NDY3NH0.AACvZ6xjbUrYrmQjQKLgnpYkifvqs9aZ0DlZE6FBmTcJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000380997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTAzMDY5MSwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDExMDk5OTc4LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMDQ0Njg5NywzNjAwMDA0NDY4NTcsMzYwMDAwMzgwOTk3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1MjY3NDY3NH0.AACvZ6xjbUrYrmQjQKLgnpYkifvqs9aZ0DlZE6FBmTc---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 1030691 Klacht: Gsm nummer gedeactiveerd (CPTBE00603704-73) ----------------------------------------------Klachtenbox, 13 feb. 19:31 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   This email is a service from Support.

Mobile Vikings

Naar: V. G.

15/02/2019

- Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ----------------------------------------------Tijs, 15 feb. 14:32 CETBeste,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kan je contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie: www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.'IDC=41Dit is de officiele manier om een klacht in te dienen bij ons.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regards,TijsMobile Vikings crew members:mobilevikings.comHours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00.Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBEOr set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikingsQuestions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us----------------------------------------------Klachtenbox, 13 feb. 19:31 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[8DZ2WL-OOQ4]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform