BesteTijdens mijn verlof van 20 juli 2019 tot 03 augustus 2019 heb ik mijn simkaart verloren met daarop de volgende nummer 0485847009. Zaterdag 03 augustus stapte ik Orange Shop te Sint Truiden binnen om een nieuwe simkaart op te halen met dezelfde nummer. Het gaat hier om een prepaid-simkaart. De werknemers van de Orange Shop hebben me gezegd dat mijn nummer helemaal niet in hun systeem staat, ondanks dat ik reeds 2 jaar klant ben bij hun en maandelijks 15 euro betaal om gebruik te kunnen maken van mijn bundel.Diezelfde zaterdag heb ik contact opgenomen met de klantendienst (+32 2 745 95 00). Na een opzoekwerk van ongeveer 20 minuten had de operator mijn nummer teruggevonden. Daarbij heeft hij tegen me gezegd dat ik een leeg simkaart moet gaan halen bij de Orange Shop, en dat ze daarna mijn nummer op dat simkaart zullen zetten.Maandag 05 augustus ben ik naar de Orange Shop gegaan om een lege simkaart te halen, waarna ik weer de klantendienst had gebeld.De operator zei dat mijn nummer verkeerd geblokkeerd werd door zijn collega (na mijn gesprek van zaterdag 03 augustus) en dat er een dossier is opgestart om mijn nummer terug te deblokkeren. Er werd me een dossiernummer 138753 gegeven. Men heeft me gevraagd om binnen 48 uur terug te bellen.Vervolgens woensdag 07 augustus, belde ik weer de klantendienst van Orange op, waar men heeft gezegd dat alles in orde was en dat ik mij moest gaan identificeren in de Orange Shop, waarna ik mijn nummer terug zal ontvangen. Diezelfde dag ben ik naar de Orange Shop te Sint Truiden gegaan, maar daar kreeg ik te horen dat noch zij van niets weten noch de interne klantendienst van alle Orange Shops (dus de klantendienst van de Orange Shops zelf).De medewerker zei tegen mij dat de nummer geblokkeerd was en door een of andere reden bij Base is terechtgekomen in de quarantaine. Met andere woorden, aangezien ik mijn simkaart verloren heb, heb ik ook mijn nummer verloren die ik reeds 15 jaar in mijn bezig heb. Klinkt zeer onlogisch.Ter info:Het was een prepaid Tempo Giga-simkaart. Deze werd gemiddeld om een maand herladen en volgens de Orange-app is mijn simkaart nog geldig tot 19 juni 2020.Deze simkaart werd ook geregistreerd op mijn identiteitskaart.De medewerkers en de klantendienst beweerden eerst dat ik mijn simkaart al een jaar niet heb herladen en daardoor het geblokkeerd is geraakt, wat niet kan omdat ik maandelijks herladen heb. Kunt u me hiermee verder helpen, omdat ik het onlogisch vind dat door het feit dat ik mijn simkaart verloren heb, eveneens mijn nummer kwijt ben.Ik zou willen vragen om verdere communicatie via mijn opgegeven e-mail te hebben.Alvast bedankt voor uw spoedig antwoord!