In mei 2024 zijn wij overgestapt naar Hey!
Al van bij de start is dit nr niet bereikbaar. We kunnen wel bellen maar de ontvanger krijgt steevast ander (incorrect) nummer te zien.
Als we met een toestel bellen naar ons nr krijgen we melding dat dit nr niet is aangesloten.
Dit probleem werd reeds meerder keren gemeld aan de klantendienst, die telkens beloftes maakt maar deze nooit nakomt; bvb
24 december: dossiernr 69377894: probleem zou binnen 3-4 dagen worden opgelost
4 januari: nieuw dossier opgestart (nr 69483206); probleem wordt binnen 2-3 dagen opgelost
10 januari: dossiernr 69483149: dossier wordt op "spoed" gezet: probleem zou binnen 2-3 dagen worden opgelost
15 januari: nieuw spoeddossier: probleem zou binnen 24uur worden opgelost
17 januari: dossier wordt opnieuw geëscaleerd naar de technische dienst met spoed: binnen 24 hr zou het opgelost zijn
18 januari: nieuw dossier opgestart. Er zal een nieuwe sim-kaart worden opgestuurd (nooit ontvangen!)
24 januari: nieuw dossier met spoed opgestart
Het is duidelijk dat het probleem niet serieus wordt genomen/ niet behandeld wordt.
Op vraag om de contactgegevens van een verantwoordelijke of van de techische dienst te krijgen wordt altijd weigerend geantwoord.
Ondertussen wordt het abonnementsgeld wel stipt elke maand van mijn bankrekening gehaald