Terug

gsm niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. B.

Naar: SAMSUNG BENELUX

16/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 02/03/2025 kocht ik een Samsung s25 ultra in uw online winkel en betaalde ik 1569€. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 05/03/2025 zou plaatsvinden. Deze vertraging heeft mij ernstige schade berokkend. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform