Beste, ik bestelde op 19/04/24 een nieuwe gsm ter waarde van €449,00 op telenet. Deze ging de volgende dag al geleverd worden met PostNL, maar we kregen een mail dat deze werd uitgesteld naar maandag. Maandag 22/04 krijgen we opnieuw een mail van PostNL dat deze wordt uitgesteld naar de volgende dag, dit blijft zo doorgaan tot woensdag. Ik begin het verdacht te vinden en ik contacteer onmiddellijk met PostNL, daar vertellen ze mij dat mijn pakketje verloren is gegaan en ik mij in verbinding moet stellen met de afzender (telenet). Vervolgens telenet gecontacteerd, en daar vertellen ze dat er een dossier wordt opgestart, 2dagen later bel ik terug en dan krijg ik het antwoord (ook via mail) dat dit gisteren pas is verstuurd, en dat ik nog 7DAGEN moet wachten op een antwoord.Ondertussen zit ik al 1 week zonder telefoon. Dit kan volgens mij niet de bedoeling/afspraak zijn. I.p.v. mij een nieuwe op te sturen houden ze mij gewoon aan het lijntje. Mijn vertrouwen in telenet is dan ook even weg. Graag had ik mijn centen terug gekregen, of een nieuwe opgestuurd te krijgen. Een schadevergoeding zou ook gepast zijn. Dank, Julie