Terug

Gsm met garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: AMAZON

24/01/2021

Beste, Wij hadden een Gsm (Xiaomi MI Note 10 smartphone) via jullie aangekocht.*er komt een probleem met de gsm die onder garantie valt. Bij contact op te nemen (12/10/20) wordt er ons gevraagd deze terug te sturen en de verzendingskosten zijn ons ten laste ( 16.75€) Dit doen we .*na de herstelling komt ons een mail met de melding wanneer je het toestel terug wilt ontvangen moet je 90 € betalen ( dit onder garantie !!!), Daar gaan we niet mee akkoord en de dag erna krijgen we terug een mail , 80 € is ook goed. Wij gaan ook daar niet mee akkoord. De dag erna moesten we 70 € betalen. Toen was te betalen of geen gsm ! Dus wij betalen dit . Tot op heden hebben we nu al 86.75 € verzendingskosten betaald. Na 3 maanden hebben we nog steeds geen gsm!! Wij voelen ons sterk bedrogen!! Een gsm van 383 € + 86.75 € kosten. Wat is garantie ? Wat is een betrouwbare site? Kan dit dat er ons zoveel geld gevraagd wordt om een toestel met garantie te herstellen?Na meer dan 3 maanden wil ik spoedig die gsm terug en wanneer hij spoorloos is wil ik een nieuwe!! Onze verzendingskosten wil ik ook terug zien.Deze aankoop was via Amazon

Berichten (2)

C. D.

Naar: AMAZON

11/02/2021

Beste, Na onze vele mails en onze klacht via test aankoop hebben we nog steeds geen positief antwoord. Dit na 4 maanden , we voelen ons sterk bedrogen.Een gsm kopen bij jullie is een dure aankoop. Een gsm die niet correct werkt , wordt ons gevraagd terug te sturen op onze kosten ( terwijl binnen de garantie valt) alsook dan nog eens betalen om terug te krijgen!!We hebben dat allemaal gedaan maar helaas geen gsm terug gekregen. Het enige dat we krijgen als antwoord , is jullie standaardmail. Zie bijlageAls er geen oplossing is binnen de 3 werkdagen ( zoals hier vermeld) zien we ons genoodzaakt om hogerop te gaan.Mvg

C. D.

Naar: AMAZON

14/03/2021

Geachte, Ondertussen zijn we weeral enkele weken verder en is ons probleem niet opgelost. Op ieder mail ( met onze vraag waar de gsm is )krijgen we nog steeds de standaardmail met de melding " we zijn het aan het onderzoeken " . Dit al van in okt- nov !!!Waarschijnlijk op de hoop dat we dit zullen laten rusten maar zo zal het niet zijn. Dit grapje kost ons al ong.650 € en heel veel energie . Ons laatste mail dat we kregen was met de melding binnen 5 tot 10 dagen zullen jullie de gsm terug krijgen. Vragen we om een trackingsnummer ... kunnen we deze niet krijgen . Daaruit kunnen we vaststellen dat deze niet verstuurd is . Ik vraag nu nog 1 keer langs deze weg, wanneer krijgen we de gsm? Indien we dringend geen correct antwoord zijn we genoodzaakt om via deze weg hogerop te gaan. Mvg, De Brabant


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform