Beste, ik ben vermoedelijk bewust gepest door orange. Ik had door ernstige omstandigheden waar er ook geen rekening mee is gehouden na het uiteen leggen van de situatie te laat betaald waardoor schorsing van de gsm lijn. Nu had maandag deze rekening betaald met instant betaling en had het afschrift verzonden als bewijs. Nu ik heb ondertussen tal van uren besteed aan de klantendienst orange. Ook heb ik deze gesprekken zelf als bewijs opgenomen. Elk gesprek denk ik tot 13 keer al beloofd ben geweest mijn lijn terug te activeren. Desondanks dit word dit niet gedaan. Telkens zelfde uitleg en word onderbroken en telefoon word afgerond. Ik heb heel wat problemen omwille ik niet bereikbaar ben al 3 weken. Waardoor nog meer problemen. Dus gaat dit niet meer om normaal gedrag maar puur pesterijen vanuit orange. Ken iemand die daar werkt en blijkbaar komt er een melding op hun scherm als je veel belt ze je moeten afwimpelen. Dit gebeurt hier al met mij al van maandag. Vind dit niet kunnen ik heb betaald en ze bevestigen het met verschillende orange mensen van de klantendienst. Ik noem dit echt bewust tergen en het iemand moeilijk maken omwille ik uit geen service te krijgen bij orange ben overgestapt naar telenet. Ja is mss iets duurder maar daar word ik zo niet behandelt gelijk een stuk onbenul nee daar kom je op nr 1 als klant. Dit beaamt nogmaals met deze situatie hoe achterbaks orange is en dieven. Je krijgt niet waarvoor je betaald blijkbaar. Dit kan niet. Dit is de 1ste stap ik doe via deze weg. De volgende is een advocaat. Zit er niet mee in om dit aan te gaan. Heb alles opgenomen dus ja . Is maar een keer zeggen. Hopelijk doet u er iets aan want dit is puur pesterijen tegenover een klantMvg