Terug

Gsm laadt niet op

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: MediaMarkt

01/01/2024

Beste,Op 21.10.2023 heb ik in mediamarkt schoten een Samsung gsm aangekocht. Ik heb hiervoor ook extra verzekering bijgenomen. Na 2 maanden wil het toestel niet meer opladen. Het geeft als melding dat er vocht of vreemd materiaal gedetecteerd is. Mijn gsm is nooit in aanraking gekomen met vocht. In het oplaadpoort zit ook niks van materiaal of dergelijke. Het toestel is nog goed als nieuw. Ik ben hiermee terug naar het filiaal geweest in Schoten. Ze willen mij niet verder helpen omdat ze zeggen dat dit valt onder waterschade. Dit vind ik dikke onzin. Hoe kunnen ze bewijzen dat dit waterschade is. Terwijl er niets van water is aangetroffen. Ook een voorwerp of iets anders van materiaal is niet aangetroffen. Maar het blijft die melding geven. ze weigeren om een nieuwe toestel te geven of om mijn geld terug te geven. Ik zet mijn aankoopbon, extra garantie en screen van de gsmmelding in bijlage. Ik wens een oplossing. MvgPeggy bourmans

Berichten (4)

MediaMarkt

Naar: P. B.

01/01/2024

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 240101-008728.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34948---]

MediaMarkt

Naar: P. B.

02/01/2024

Beste Bedankt voor uw e-mail. We hebben een onderzoek gestart naar uw melding. Zodra we meer informatie hebben, zal mevrouw Bourmans gecontacteerd worden via dit dossier 240101-008728. Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,DianeMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:010753:48523---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:010753:48523---]

MediaMarkt

Naar: P. B.

08/01/2024

Beste,De klant wenst het toestel niet onder fabrieksgarantie te laten nakijken of dit een technisch defect is (indien dit zo is word het toestel kosteloos gerepareerd/vervangen door hen binnen de 2 jaar wettelijke garantie) indien door hen bevestigd word dat het toch om water/vocht schade gaat kan de klant nog steeds aanspraak doen op de verzekering die is afgesloten voor fysieke/vocht-schadeaan het toestel toegebracht. De vraag hoe dit gebeurd is daar kunnen wij helaas niet aansprakelijk voor gesteld omdat de klantdit beter zal weten dan ons. Bijkomend indien er schade word vastgesteld door het herstelatelier voor fabrieksgarantie zullen wij als geste naar de klant wegenshet moeizame verloop van het probleem de onderzoekskosten die door hen in rekening worden gebracht op ons nemen. Met vriendelijke groeten,Media Markt SchotenWesleyBeste Bedankt voor uw e-mail. We hebben een onderzoek gestart naar uw melding. Zodra we meer informatie hebben, zal mevrouw Bourmans gecontacteerd worden via dit dossier 240101-008728. Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,DianeMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:001048:43352---]

P. B.

Naar: MediaMarkt

08/01/2024

Beste,Er werd mij in de winkel niet eens voorgesteld om de toestel om te sturen voor te laten nakijken. Ze hebben gelijk gezegd dit valt onder vochtschade dus geen garantie. Wat moet ik nu doen om verder geholpen te worden? Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform