Beste,De klant wenst het toestel niet onder fabrieksgarantie te laten nakijken of dit een technisch defect is (indien dit zo is word het toestel kosteloos gerepareerd/vervangen door hen binnen de 2 jaar wettelijke garantie) indien door hen bevestigd word dat het toch om water/vocht schade gaat kan de klant nog steeds aanspraak doen op de verzekering die is afgesloten voor fysieke/vocht-schadeaan het toestel toegebracht. De vraag hoe dit gebeurd is daar kunnen wij helaas niet aansprakelijk voor gesteld omdat de klantdit beter zal weten dan ons. Bijkomend indien er schade word vastgesteld door het herstelatelier voor fabrieksgarantie zullen wij als geste naar de klant wegenshet moeizame verloop van het probleem de onderzoekskosten die door hen in rekening worden gebracht op ons nemen. Met vriendelijke groeten,Media Markt SchotenWesleyBeste Bedankt voor uw e-mail. We hebben een onderzoek gestart naar uw melding. Zodra we meer informatie hebben, zal mevrouw Bourmans gecontacteerd worden via dit dossier 240101-008728. Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,DianeMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:001048:43352---]