Terug

GSM kwijtgespeeld tijdens herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: VANDEN BORRE

27/04/2024

BesteIn november 2022 kocht ik een nieuwe GSM bij Vanden Borre. Na een dik jaar deze gebruikt te hebben, viel deze regelmatig uit zonder reden. Als ik de GSM opstartte, viel deze vanzelf onmiddellijk terug uit.Op 28 februari 2024 bracht ik mijn GSM binnen bij Vanden Borre voor herstelling. Op 29 maart 2024 was mijn GSM klaar en mocht ik hem gaan halen. Toen ik het doosje van mijn GSM opendeed, zat hier een ander toestel in (ander type GSM, zelfde merk). Vanden Borre is dus mijn GSM-toestel kwijtgeraakt tijdens de herstelling. Na meermaals gemeld te hebben dat dit niet mijn toestel was, is er een nieuw reparatiedossier aangemaakt op 2 april 2024.Op 15 april 2024 was mijn GSM aangekomen en mocht ik deze gaan ophalen. Toen bleek dat er terug hetzelfde foutieve toestel in de doos zat. De store manager zei dat zij me binnen 2 werkdagen terug zou bellen, echter geen telefoon van ontvangen. Zelf heb ik 1 week later teruggebeld om te vragen wat de situatie was. Ze zeiden me dat ik een nieuw toestel zou krijgen, maar toen ik in de winkel aankwam kreeg ik een bon ter waarde van het aankoopbedrag. Op 27 april 2024 ben ik naar een Vanden Borre geweest om te vragen of ik het geld cash kon ontvangen in plaats van de bon. Ofwel hetzelfde toestel dat ik in 2022 had aangekocht. Alvast bedankt!Vriendelijke groeten

Berichten (4)

VANDEN BORRE

Naar: J. P.

29/04/2024

Beste,Wij betreuren te vernemen dat er heel wat fout gelopen is bij de herstelling van je toestel. Wij boden je daarom een omruiling aan in de vorm van een waardebon.Hetzelfde toestel is helaas niet meer beschikbaar en kunnen wij je dus niet meer leveren. Je kan steeds een andere keuze maken of indien je alsnog een terugbetaling wenst, dan kan dit maar dan heb ik wel nog je rekeningnummer nodig.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

J. P.

Naar: VANDEN BORRE

07/05/2024

Beste CynthiaBedankt voor uw antwoord.Mijn rekeningnummer is BE69 0017 0693 6278.Alvast bedankt!Vriendelijke groetenJan

VANDEN BORRE

Naar: J. P.

08/05/2024

Beste,Bedankt voor je antwoord.Ik doe het nodige voor deze terugbetaling en je kan het bedrag binnen de 10 dagen op je rekening verwachten.De waardebon die je ontving zal bijgevolg niet meer bruikbaar zijn je mag deze bon gewoon weggooien.Fijne dag verder,DominiqueConsumentendienst

J. P.

Naar: VANDEN BORRE

08/05/2024

BesteAlvast bedankt voor de snelle oplossing!Vriendelijke groetenJan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform