BesteIn november 2022 kocht ik een nieuwe GSM bij Vanden Borre. Na een dik jaar deze gebruikt te hebben, viel deze regelmatig uit zonder reden. Als ik de GSM opstartte, viel deze vanzelf onmiddellijk terug uit.Op 28 februari 2024 bracht ik mijn GSM binnen bij Vanden Borre voor herstelling. Op 29 maart 2024 was mijn GSM klaar en mocht ik hem gaan halen. Toen ik het doosje van mijn GSM opendeed, zat hier een ander toestel in (ander type GSM, zelfde merk). Vanden Borre is dus mijn GSM-toestel kwijtgeraakt tijdens de herstelling. Na meermaals gemeld te hebben dat dit niet mijn toestel was, is er een nieuw reparatiedossier aangemaakt op 2 april 2024.Op 15 april 2024 was mijn GSM aangekomen en mocht ik deze gaan ophalen. Toen bleek dat er terug hetzelfde foutieve toestel in de doos zat. De store manager zei dat zij me binnen 2 werkdagen terug zou bellen, echter geen telefoon van ontvangen. Zelf heb ik 1 week later teruggebeld om te vragen wat de situatie was. Ze zeiden me dat ik een nieuw toestel zou krijgen, maar toen ik in de winkel aankwam kreeg ik een bon ter waarde van het aankoopbedrag. Op 27 april 2024 ben ik naar een Vanden Borre geweest om te vragen of ik het geld cash kon ontvangen in plaats van de bon. Ofwel hetzelfde toestel dat ik in 2022 had aangekocht. Alvast bedankt!Vriendelijke groeten