Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

28/07/2023

Beste, ik heb een abonnement bij HLN , ik wil die graag opzeggen, via de website las ik dat dat enkel online kan. Dus ik begin van de week paar keer proberen te bellen , geen reactie , alles bezet, in totaal 45min aan telefoon gehangen. Met als gevolg een dure factuur van Proximus. Terwijl ik het geld niet liggen heb. Voor de belkosten terwijl ik gewoon een abonnement wou opzeggen. Ik bel nu niet meer want wil niet nog meer geld kwijt. En men abonnement blijft ondertussen verder lopen terwijl ik dat niet wil. Op de site staat ook nergens vermeld dat er belkosten aan verbonden zijn. Nu vandaag kijk ik op hun klantendienst staat er een melding dat ze het te druk hebben. Dus ik wil een compensatie van HLN ik vind dat absoluut niet kunnen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform