De GSM van mijn zoon vertoont nu voor de vierde keer op 20 maanden tijd hetzelfde defect. Tijdens het gebruik, valt het scherm uit, maakt hij een vreemd zoemend geluid en start hij vervolgens vanzelf terug op. Na een halve minuut doet hij vervolgens opnieuw hetzelfde. Zo gaat het continu. Soms loopt het toestel gewoon vast, waardoor je niets meer kan doen. Alleen opnieuw opstarten helpt, maar het probleem blijft zich vervolgens voordoen.Herstarten lost niets op.Het toestel is hier al drie keer voor teruggestuurd, in totaal voor een termijn van 2,5 maanden. Dus twee en een halve maand heeft mijn zoon zijn GSM niet kunnen gebruiken!Toen ik oafeglopen zaterdag opnieuw naar de winkel in Mechelen (Malinas) ging om een permanente oplossing te vragen voor het probleem (omruiling of terugbetaling), zeiden ze mij dat ze dat in de winkelniet kunnen beslissen. Ze stuurden mij door naar de customer service (die ik in het weekend niet kan bereiken).Op maandag heb ik naar de customer service gebeld om het probleem te melden: ze zeggen dat ik het toestel opnieuw moet binnenbrengen. Ik ben er echter vrij zeker van dat de uitkomst opnieuw hetzelfde zal zijn. Bij Vanden Borre zeggen ze telkens dat ze geen probleem vaststellen. Daarom vroeg ik of er geen andere oplossing mogelijk is, maar dat weigeren ze pertinent. Vanessa van de klantendienst was zelfs heel onbeleefd en bleef mij continu onderbreken, gooide zelfs de lijn dicht. Ze blijven zich verschuilen achter de regels die moeten gevolgd worden. Het lijkt dat ze gewoon aan het wachten zijn tot de garantieperiode binnenkort vervalt om dan te kunnen zeggen dat het toestel buiten garantie valt. Is dat nu de akte van vertrouwen????