Op 23.08, bestelde ik online een GSM toestel voor mijn zoon, die ik ineens ook betaalde 649,95 €, ik kreeg hiervoor orderbevestiging 33000064083, via mail doorgestuurd. het toestel zou binnen de 48 u geleverd worden. rekening houdende met de zondag, nam ik op 25.08 contact op via de chat van Orange. het toestel kon niet geleverd worden omdat er nog een voordeel zat op het vorige toestel. de klantendienst zou mij terug contacteren. Ik stelde de vraag waarom ik niet op de hoogte hiervan werd gebracht, ik had wel het nodige gedaan. ik moest nog 2 dagen wachten voor ik gebeld werd, toen ik opnam, werd de lijn onmiddellijk verbroken. dan begon mijn reis tegen de klok. 02 431 95 00 OP 26.08 o 11.07 23 min aan de lijn bij doorverbinden, lijn verbrokenom 11.30 na 1 min gaan ze me doorverbinden, lijn terug verbroken. mijn geduld raakt stilaan op.om 11u32 _- 46 min aan de lijn, ik word 2 X doorverbonden, ik zou 25 € moeten opleggen, en er zal een tarief aanpassing gebeuren. op 27.08 krijgt mijn zoon via zijn gsm bevestiging van tariefaanpassing. maar nog steeds geen GSM. nochtans deze zou na de aanpassing onmiddellijk worden opgestuurd!na 14 telefoontjes... nooit geen antwoord naar behoren,krijg ik melding, dat ik mij moet wenden naar een shop. Gezien er enkel een toestel voorradig is in de winkel in Vilvoorde, rij ik op vrijdag morgen 28.08 naar Vilvoorde. Oei ik moet daar het toestel volle pot betalen 900€ aangezien dit een stockstuk van de winkel is en niet van de webwinkel!!die vriendelijke dame van de winkel belt ervoor naar ik weet niet wie, maar er wordt haar verteld dat het toestel verzendklaar staat, het ik nog een kwestie van max enkele dagen! op 02.09 nog steeds geen toestel ik bel terug , daar krijg ik te horen van kerel in callcenter dat ik moet stoppen met leugens verkopen, dat ik maar al te goed weet hoe de vork in de steel zit !!!! ik weet niet meer waar ik het heb!! Gezien de dame in Vilvoorde mij heel vriendelijk te woord, contacteer ik haar en zij zou voor mij informeren, en excuseert zich in naam van Orange, dat dit echt niet kon !!!! ik zeg haar dat ik het haar niet kwalijk neem gezien zij doet wat zij kan, en zij niet die mens is aan de telefoon van het callcenter. na 16 u, na mijn sollicitatiegesprek belt ze op toestel van mijn zoon, orange zelf heeft zomaar de bestelling geannuleerd en ze zouden direct het geld terugstorten ! Ik bel direct terug naar die dame in Vilvoorde, en het menske, schaamt zich voor de werking, en is er zelf niet goed van, ze doet mij een voorstel dat zij mij het toestel aan de voorwaarden van de site wil bezorgen. ze zegt me zelf als ik enkele dagen wacht ze me nog een goedkopere deal kan voorstellen. Ze zegt zelf wacht wel af tot je de centen terug hebt. Vandaag 14.09, net mijn rekening gecontroleerd, heb ik nog steeds geen terugbetaling gekregen !!!!! ondertussen heb ik een toestel via proximus gekocht voor mijn zoon. ik eis een onmiddellijke terugbetaling en een schadevergoeding voor de vele telefoontjes die zelf tot 46 min per gesprek opliepen! Ik betaalde het toestel en kreeg niets, voor het waarom moest ik zelf bellen, of ik wist van niets, terwijl het toestel al van 21.08 betaald was. dit kan totaal niet !!!!!!!!Het nummer hierboven is van mijn toestel, waarmee ik naar Orange heb gebeld -