Beste, ik stuurde een iPhone 13 pro terug naar bol.com omdat de camera het niet naar behoren deed. Al maanden kon ik enkel fotograferen met een andere app, de camera app zelf deed het niet.Toen ik vaststelde dat het toestel nog in garantie was heb ik het naar bol.com terug gestuurd. Enkel het toestel, zoals opgegeven door bol.com. Zij hebben dit toestel ontvangen, nagekeken en doorgestuurd naar een hersteldienst. Daar blijkt opeens het achterglas gebarsten en daardoor zou mijn toestel buiten garantie vallen. De klantendienst steekt zich weg achter de mening van de hersteldienst en wimpelt dit af als slecht verpakt. Nu bij hun eigen controle bleek er niks aan de hand voordat zij het naar de hersteldienst stuurden. Ofwel heeft de hersteldienst moedwillig mijn toestel beschadigd om de garantieherstelling te ontlopen, ofwel is er iets misgegaan in het transport tussen bol.com en de hersteldienst. Maar dat kan toch onmogelijk mijn verantwoordelijkheid zijn? Ik neem aan dat die verzending verzekerd gebeuren, maar bij de klantendienst vegen ze het probleem van de baan met me een prettig eindejaar te wensen...