Terug

gsm beschadigd tijdens herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: bol.com

16/12/2023

Beste, ik stuurde een iPhone 13 pro terug naar bol.com omdat de camera het niet naar behoren deed. Al maanden kon ik enkel fotograferen met een andere app, de camera app zelf deed het niet.Toen ik vaststelde dat het toestel nog in garantie was heb ik het naar bol.com terug gestuurd. Enkel het toestel, zoals opgegeven door bol.com. Zij hebben dit toestel ontvangen, nagekeken en doorgestuurd naar een hersteldienst. Daar blijkt opeens het achterglas gebarsten en daardoor zou mijn toestel buiten garantie vallen. De klantendienst steekt zich weg achter de mening van de hersteldienst en wimpelt dit af als slecht verpakt. Nu bij hun eigen controle bleek er niks aan de hand voordat zij het naar de hersteldienst stuurden. Ofwel heeft de hersteldienst moedwillig mijn toestel beschadigd om de garantieherstelling te ontlopen, ofwel is er iets misgegaan in het transport tussen bol.com en de hersteldienst. Maar dat kan toch onmogelijk mijn verantwoordelijkheid zijn? Ik neem aan dat die verzending verzekerd gebeuren, maar bij de klantendienst vegen ze het probleem van de baan met me een prettig eindejaar te wensen...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform