Terug

Grote problemen met nieuwe oven en magnetron

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

N. M.

Naar: SMEG

18/03/2025

Nieuwe keuken apparaten van november 2024. OVEN: Smeg SOP6604TPNR Magnetron: Smeg SO4604M2PNR begin van het jaar eind januari2025 deed ik de eerste pyrolyse met de oven en hij gaf al dadelijk een foutcode "error17". De magnetron ging gewoon niet meer, valt uit na enkel minuten. Na weken kwam pas een reparateur, wegens grote drukte en veel zieken, melde de planningsdienst. Deze heeft de elektronica gecheckt van beide apparaten. De oven werd gerepareerd zogezegd. De magnetron had een onderdeel stuk en moest besteld worden. Dat ging weer enige tijd in beslag nemen. bij de volgende Pyrolyse of kuisen van de oven kwam er weer een ander foutmelding 7. Ik heb dan via mail een klacht geformuleerd op de smeg site eind februari waar ik geen respons op kreeg. Dit heb ik weer dadelijk gemeld aan de reparateur. ik mocht de oven wel gewoon gebruiken. na weer enige tijd belde de dienst planning voor een 2de afspraak met de reparateur. ondertussen zitten we al 18 Maart; Nu was het onderdeel dat hij had vervangen niet voldoende en was er nog een ander onderdeel stuk. Dus weer bestellen en afwachten. dus zit al van Januari zonder magnetron waar ik veel in kook en niet enkel opwarm, daarom deze klacht van zo een merk verwacht je toch een omruil garantie bij problemen van deze aard. Het gaat dan nog eens over de duurste collectie van Smeg toestellen! Vriendelijke groet; Brigitte Servaes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform