In oktober 2020 was het moederbord van mijn pc defect geraakt dat ik in augustus 2020heb aangekocht bij de webshop Coolblue.be, ik heb begin november het moederbordaangemeld bij Coolbleu, ik heb deze met een retourlabel van Bpost terug naar hen verstuurdvoor garantie afhandeling, op 5 november kreeg ik een email dat het moederbord terug op wegwas onhersteld naar mij toe, ik nam contact op met Coolbleu telefonisch en zij zijden dat ik hetmoederbord moest weigeren als Bpost het kwam leveren, deze werd op 6 novemberteruggestuurd naar hun, maar sinds 6 november is deze kwijtgeraakt bij Bpost en vermist. Tijdjenadien geraakte ook mijn SSD harde schijf defect, deze heb ik ook moeten terug retourneren,maar na enkele dagen geraakte ook dit pakket kwijt bij Bpost. Ik contacteerde nadien Coolbleuinzake deze problemen, om tot een oplossing te komen, meerdere malen weigerde coolbluetelkens met een andere smoes er onderuit te komen, er werd een onderzoek opgestart enz enz,ik werd gewoon van het kasje naar de muur gestuurd. Ik stelde een terugbetaling voor van deproducten, vervanging, enz... maar dit werd continu geweigerd. Op laatste kreeg ik een emaildat volgens hun maar een ander moederbord en SSD harde schijf moet kkopen nu om hetprobleem op te lossen. Verder heb ik een ingebrekestelling naar hun opgestuurd via de post enemail ook hier wordt niet op gereageerd. De backoffice van Coolblue slaagt er niet in dit probleem op te lossen. Voor mij nooit nog Coolblue