Terug

Grote factuur water Farys

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

D. D.

Naar: Farys

28/01/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer [3.403.034.556] van [19 01 2025] Geachte mevrouw/heer, Op [19 01 25] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € [378,10]. Dat moet echter een vergissing zijn: [mijn mama is 17 02 23 overleden en ben nu alleen. Dus verbruik ik voor 1persoon. 1douche per dag en wat wasmachines en mijn wc]. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 378,10, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Farys

Naar: D. D.

05/02/2025

Geachte heer De Pelecijn U stelt dat onze verbruiksfactuur van 19 januari 2025, voor een bedrag van 378,10 euro, een vergissing moet zijn: u bent immers sinds het overlijden van uw moeder de enige verbruiker in de Majoor Charles Claserstraat 2, Aalst. Wij keken dit voor u na en stelden vast dat deze factuur correct werd opgemaakt. In onze e-mail van 5 februari 2025, om redenen van privacy verzonden naar uw persoonlijke e-mailadres, lichten wij dit uitgebreid toe. Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99. Met vriendelijke groeten Farys klantendienst -------------------------------------- Oorspronkelijke tekst Van:klachten@test-aankoop.beAan:Klantendiensten klantendienst@farys.beCC:Verzonden:28.01.25 15:18:17Onderwerp:Grote factuur water Farys ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform