Sinds de behandeling van de groenestroomcertificaten door Fluvius, krijg ik geen certificaten meer uitbetaald. Woning: Breeweg 56, 8450 Bredene, EAN 541448860000042981.De groenestroomcertificaten stonden op naam van mijn man, maar ik deed steeds de administratie (probleemloos bij VREG met paswoord). Bij Fluvius moet dit via mijn Fluvius en dus werd mij aangeraden (wordt ook zo gepromoot bij julie radiospot) om een eigendomsoverdracht aan te vragen. Financieel verandert er niets: zelfde bankrekeningnummer, aangezien mijn man en ik een gezamenlijke rekening hebben. Sindsdien staat die aanvraag in behandeling en kan er dus ook niets meer. Laatst uitbetaalde certificaat dateert van maart (toen nog door VREG), intussen hebben we al recht op ZEVEN (7 !!!) certificaten, maar onmogelijk om deze te kunnen innen, zelfs onmogelijk om een meterstand in te geven. Al wekenlang bel ik WEKELIJKS op mijn enige vrije dag naar Fluvius voor een oplossing, maar zonder het minste resultaat. Vandaag dame aan de lijn die me vierkant uitlachte en zei dat er 6 MAANDEN wachttijd is voor het verwerken van een eigendomsoverdracht. De woning in Bredene wordt intussen verkocht, de akte zal voor eind augustus verleden worden en dan moet er ook een eigendomsoverdracht gebeuren van mij naar die nieuwe eigenaar (onmogelijk als alles geblokkeerd staat zoals nu!). Ook is het verre van correct dat ik intussen recht heb op meer dan 2000 euro, maar geen uitbetaling kan krijgen.GRAAG ONMIDDELLIJK EEN OPLOSSINGKopie klacht naar Test Aankoop en naar de Economische Inspectie