Terug

Groene stroom

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. R.

Naar: FLUVIUS

13/06/2024

Mijn groenestroomteller was defect. Heb naar fluvius gebeld en mocht een nieuwe plaatsen. Bij mijn vraag hoe ze certificaat nu gaan toekennen bij mijn verloren productie kreeg ik als antwoord dat ik mijn oude meterstand moest doorgeven en ze dan een schatting gingen doen. Nu krijg ik als mail dat ze geen certificaten kunnen toekennen omdat ik mijn oude meterstand niet mocht ingegeven hebben en ik ondertussen ook al mijn nieuwe meterstand heb ingegeven van de nieuwe meter. Ze kunnen toch perfect zien waar ik geëindigd ben.

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: D. R.

14/06/2024

Beste Is het mogelijk het adres of EAN-nummer van de betrokken persoon te delen zodat wij deze klacht goed kunnen inbrengen?Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Femke VuylstekeKlachtenbeheerBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.beVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 13 juni 2024 16:15Aan: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox fluvius-Klachtencommissie@fluvius.beOnderwerp: Groene stroom‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

D. R.

Naar: FLUVIUS

14/06/2024

Het adres is gaverstraat 15 9270 kalken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform