Beste, wij hebben vorig jaar een nieuwe zetel aangekocht. De zetel werd geleverd op 17 februari 2023 en deze hebben wij diezelfde dag ingespoten met de producten die we gekregen hadden voor de vlekkengarantie. Na enkele weken zagen wij al dat de kleur van de zetel grauw begon te worden. Op 7 september heb ik vervolgens een officiële klacht ingediend bij Deba zelf. De klacht betrof de grauwheid van de zetel alsook het doorzakken van de zetel op bepaalde plaatsen.De grauwheid wordt niet gedekt omdat dit over de hele zetel is en niet enkel 1 vlek. De zetel zijn ze wel komen opvullen op 1 plaats (dit is ondertussen ook al niet meer zo stevig). Voor de grauwheid van de zetel heeft Deba iemand laten langskomen tegen betaling, op hun kosten, om de zetel te reinigen. De persoon die de zetel is komen reinigen zei dat dit geen gebruiksschade was en zou dit opnemen in zijn rapport. Het rapport hiervan heb ik nooit gezien, enkel de melding gekregen van Deba dat ze niets meer kunnen doen. Hier ga ik niet mee akkoord. Wij hebben veel geld betaald voor deze zetel en na enkele maanden was de zetel al volledig grauw. Alle producten en reinigingen hebben niets opgebracht en voor een zetel die nog geen jaar oud is zou dit niet mogen.Ik wou graag informatie of ik nog verdere mogelijkheden heb om toch tot een oplossing te komen. graag een nieuwe zetel of toch op zijn minst een nieuwe bekleding.Alvast bedankt.