Terug

Gratis Visa banner

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

02/10/2024

Geachte mevrouw, meneer, Eind augustus deed ik een aanvraag via de banner gratis Visa kaart op de ING App. Voordien heb ik contact gehad met jullie klantendienst, met vragen aangaande de Do More rekening. Conclusie die had voor mij geen voordeel, en bleef beter bij het oude en zou van de gratis promo genieten. Bij ING gebruik ik redelijk wat rekeningen en betaal méér dan een Do More op jaarbasis. Gisteren 1 oktober ging er dan plots een Visa kostenafrekening van mijn rekening, zijnde 27 €. Dat is niet wat ik heb onderschreven, namelijk een gratis Visa kaart. In de eerste plaats wil ik dat bedrag terug en zal jullie Visa kaart in het door jullie aangeduide kantoor inleveren. De manier waarop jullie deze promotie voeren en aan de klant aanbieden is twijfelachtig tot boerenbedrog. Gisteren nam ik ook contact op met de klantendienst, ah… meneer u moet dit schriftelijk doen, wij kunnen u niet helpen. Mag ik alle ING medewerker aanraden om de banken tevredenheid enquete van Testaankoop eens na te lezen. Jullie bengelen over heel de lijn onderaan de tabel. Indien dit niet zeer snel in orde komt, zal ik deze gebruiken en spoedig van bank veranderen. Dat zou wel eens heel snel kunnen gebeuren. Een bank hoort een huis van vertrouwen te zijn. Waar de klant geholpen kan worden en met zijn gespaarde middelen een normaal rendement mag verwachten. Begrijpen jullie dat ? Met beleefde groeten, Henri Paul De Jonghe

Berichten (2)

ING - Bank and kantoren

Naar: H. D.

18/10/2024

Geachte heer De Jonghe, Bedankt voor uw bericht. Ik verwijs ook naar ons telefonisch onderhoud van vandaag en bevestig dat de Visakaart één jaar gratis is bij de opening van een ING Do More pack. U beschikt echter over een ING Do Basic rekening. Niettemin heeft ING de kosten van de VISA kaart teruggestort op uw rekening op 9/10/2024. We hopen dat dit bericht beantwoordt aan uw verwachtingen. Ik blijf vanzelfsprekend ter beschikking indien u bijkomende vragen heeft. Met vriendelijke groeten, Hilde Weerts Customer Care Center Client Services T +32 2 547 61 01 E hilde.weerts@ing.com Mailbox FR : plaintes@ing.be Mailbox NL : klachten@ing.be ING Belgium Sint-Michielswarande 60 - 1040 Brussel

H. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

20/10/2024

Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform