Geachte mevrouw, meneer,
Eind augustus deed ik een aanvraag via de banner gratis Visa kaart op de ING App. Voordien heb ik contact gehad met jullie klantendienst, met vragen aangaande de Do More rekening.
Conclusie die had voor mij geen voordeel, en bleef beter bij het oude en zou van de gratis promo genieten. Bij ING gebruik ik redelijk wat rekeningen en betaal méér dan een Do More op jaarbasis.
Gisteren 1 oktober ging er dan plots een Visa kostenafrekening van mijn rekening, zijnde 27 €.
Dat is niet wat ik heb onderschreven, namelijk een gratis Visa kaart.
In de eerste plaats wil ik dat bedrag terug en zal jullie Visa kaart in het door jullie aangeduide kantoor inleveren.
De manier waarop jullie deze promotie voeren en aan de klant aanbieden is twijfelachtig tot boerenbedrog.
Gisteren nam ik ook contact op met de klantendienst, ah… meneer u moet dit schriftelijk doen, wij kunnen u niet helpen.
Mag ik alle ING medewerker aanraden om de banken tevredenheid enquete van Testaankoop eens na te lezen. Jullie bengelen over heel de lijn onderaan de tabel.
Indien dit niet zeer snel in orde komt, zal ik deze gebruiken en spoedig van bank veranderen. Dat zou wel eens heel snel kunnen gebeuren.
Een bank hoort een huis van vertrouwen te zijn.
Waar de klant geholpen kan worden en met zijn gespaarde middelen een normaal rendement mag verwachten. Begrijpen jullie dat ?
Met beleefde groeten, Henri Paul De Jonghe