Terug

Gratis vervangwagen tijdens actie VW

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

B. S.

Naar: Volkswagen - VW

05/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 5/09/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 139,34. Dat moet echter een vergissing zijn: Er is me duidelijk gezegd dat er een gratis vervangwagen werd aangeboden tijdens deze gratis actie van Volkswagen. Nu werd me alsnog een factuur gestuurd voor twee dagen. Indien men mij had verwittigd dat er mogelijke kosten waren had ik de vervangwagen terug ingeleverd. Ik ben echter met de vervangwagen blijven rijden omdat ik er van uitging dat dit gratis was! Verloop van afhaling wagen bij Thoen Aalst: Eerst belde men mij om de wagen af te halen hij was klaar. Men zei hierbij dat ik nog een bedrag voor de vervangwagen moest betalen. Verbaasd over deze factuur vroeg ik waarom. Ik kreeg te horen dat er nog andere werken buiten de actie waren uitgevoerd. Eens in de garage werd ik prima ontvangen en werd me, na inkijken vd papieren, verzekerd dat er geen andere werken naast de actie waren uitgevoerd. Deze man zei, ja maar dit kan niet de bedoeling zijn waarmee hij doelde op de GRATIS actie inclusief vervangwagen. Hij liet me weten dat ik niet hoefde te betalen en dat de zaak verder bekeken zou worden. Toen ik zei dat mijn wagen de eerste twee dagen gewoon op de parking was blijven staan bevestigde deze man met, a ja. Hierop heb ik de zaak verlaten met mijn wagen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 0,0 en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Ben Seghers

Berichten (1)

Volkswagen - VW

Naar: B. S.

16/09/2024

Betreft :- Uw Volkswagen ID.4 WVGZZZE2ZNP037074- Onze referentie: 00819980Geachte mevrouw/heer,Wij bevestigen de goede ontvangst van de klacht ingediend door de heer Seghers, welke onze volledige aandacht heeft gekregen.Onze afdeling is niet bevoegd om een standpunt in te nemen over dit soort klachten.Daarom hebben wij, om meer informatie te verkrijgen, uw klacht doorgestuurd naar het management van Thoen Center BVBA.Wij zullen de heer Seghers op de hoogte houden van alle informatie die wij ontvangen.Met vriendelijke groeten,Gelieve deze melding in geval van verdere communicatie niet te wissen: thread::xWKHC7LfcXWMQhm5VG8tt38::--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform