Terug

Gratis tankkaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: VAB

24/04/2025

Beste Ik heb al enkele jaren een tankkaart van VAB dit staat beschreven op de website als gratis. Als ik dit eens goed bekijk is dit toch zo gratis niet als beschreven. Op jaarbasis kost dit 40 euro excl btw. Ik heb de kaart opgezegd en nu blijkt dat ik dit net te laat heb opgezegd waardoor ik die 40 euro moet betalen voor een kaart die niet meer actief is. Graag het probleem eens bekijken en de website aan te passen dat dit niet gratis is. Met vriendelijke groeten Sam

Berichten (3)

VAB

Naar: S. V.

24/04/2025

Onze referentie: 2025537(gelieve deze referentie te vermelden op elke communicatie) Uw referentie: 12555179 Beste, Bedankt voor uw bericht van 24/04/2025, uw feedback is belangrijk voor ons. Wij onderzoekenuw opmerking(en) bij de betrokken afdeling(en) en bezorgen u zo snel mogelijk en ten laatste binnen de 30 dagen een antwoord. Kunt u ons het e-mailadres van dhr. Vanhaezebrouck bezorgen zodat wij GDPR-gewijs het resultaat van het onderzoek rechtstreeks naar hem kunnen sturen. Met vriendelijke groeten Team VAB VAB - Customer Experience ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hieronder je mail van 24-04-2025. OPGEPAST: Mail van buiten uw organisatie. Verdacht? Klik op Hoxhunt-knop om te melden. ATTENTION: Courriel d'un expéditeur extérieur. Suspicion de phishing? Rapport via le bouton Hoxhunt. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

VAB

Naar: S. V.

28/04/2025

Onze referentie: 2025537(gelieve deze referentie te vermelden op elke communicatie) Uw referentie:12555179 Beste, Ons onderzoek is afgerond en volgens de procedure moeten wij het antwoord aan de klant bezorgen. Helaas hebben wij geen e-mailadres van de klant. Zou u ons het e-mailadres van de klant kunnen bezorgen, zodat we het antwoord kunnen versturen? Met vriendelijke groeten Samara Gdouda VAB - Customer Experience Van:VAB-Klantenservice contact@vab.be Aan:klachten@test-aankoop.be CC: Betreft:RE: Gratis tankkaart Verzonden:24-04-2025 15:16:32 (UTC+01:00) ------------------------------------------------------------------------------- Onze referentie: 2025537(gelieve deze referentie te vermelden op elke communicatie) Uw referentie: 12555179 Beste, Bedankt voor uw bericht van 24/04/2025, uw feedback is belangrijk voor ons. Wij onderzoekenuw opmerking(en) bij de betrokken afdeling(en) en bezorgen u zo snel mogelijk en ten laatste binnen de 30 dagen een antwoord. Kunt u ons het e-mailadres van dhr. Vanhaezebrouck bezorgen zodat wij GDPR-gewijs het resultaat van het onderzoek rechtstreeks naar hem kunnen sturen. Met vriendelijke groeten Team VAB VAB - Customer Experience ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hieronder je mail van 24-04-2025. OPGEPAST: Mail van buiten uw organisatie. Verdacht? Klik op Hoxhunt-knop om te melden. ATTENTION: Courriel d'un expéditeur extérieur. Suspicion de phishing? Rapport via le bouton Hoxhunt. ???????????????????????????????????????????????????????????? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hieronder je mail van 24-04-2025. OPGEPAST: Mail van buiten uw organisatie. Verdacht? Klik op Hoxhunt-knop om te melden. ATTENTION: Courriel d'un expéditeur extérieur. Suspicion de phishing? Rapport via le bouton Hoxhunt. ???????????????????????????????????????????????????????????? Je hebt een klacht ontvangen van SAM V Je hebt een klacht ontvangen van SAM V SAM V heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@425471e2e89cb243c1@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantSAM VANHAEZEBROUCKKlantnummer31321314Klachtnummer12555179Soort probleemAndereBeschrijvingBeste Ik heb al enkele jaren een tankkaart van VAB dit staat beschreven op de website als gratis. Als ik dit eens goed bekijk is dit toch zo gratis niet als beschreven. Op jaarbasis kost dit 40 euro excl btw. Ik heb de kaart opgezegd en nu blijkt dat ik dit net te laat heb opgezegd waardoor ik die 40 euro moet betalen voor een kaart die niet meer actief is. Graag het probleem eens bekijken en de website aan te passen dat dit niet gratis is. Met vriendelijke groeten Sam trackingId: Vriendelijke groeten, Testaankoop Gebruiksvoorwaarden Met vriendelijke groeten Samara Gdouda VAB - Customer Experience ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hieronder je mail van 24-04-2025. OPGEPAST: Mail van buiten uw organisatie. Verdacht? Klik op Hoxhunt-knop om te melden. ATTENTION: Courriel d'un expéditeur extérieur. Suspicion de phishing? Rapport via le bouton Hoxhunt. ???????????????????????????????????????????????????????????? Je hebt een klacht ontvangen van SAM V Je hebt een klacht ontvangen van SAM V SAM V heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@425471e2e89cb243c1@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantSAM VANHAEZEBROUCKKlantnummer31321314Klachtnummer12555179Soort probleemAndereBeschrijvingBeste Ik heb al enkele jaren een tankkaart van VAB dit staat beschreven op de website als gratis. Als ik dit eens goed bekijk is dit toch zo gratis niet als beschreven. Op jaarbasis kost dit 40 euro excl btw. Ik heb de kaart opgezegd en nu blijkt dat ik dit net te laat heb opgezegd waardoor ik die 40 euro moet betalen voor een kaart die niet meer actief is. Graag het probleem eens bekijken en de website aan te passen dat dit niet gratis is. Met vriendelijke groeten Sam trackingId: Vriendelijke groeten, Testaankoop Gebruiksvoorwaarden

S. V.

Naar: VAB

28/04/2025

Het mailadres is sam_vhb@hotmail.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform