Beste Abonnee,Wij hebben uwberichtvia het klachtenplatform in goede orde ontvangen.Vooreerst wensen wij ons te verontschuldigen voor de lange wachttijden.Door de corona-epidemie zijn de aanvragen tot informatie en tussenkomst aan onze diensermateverhoogd, zodat de behandeling van al deze verzoeken wat vertraging heeft opgelopen. Uw dossier aangaande Cheap Tickets en Ryan Air werd door onze juridische afdeling in behandeling genomen. Mocht u hierover vragen hebben of wenst u een update over uw dossier, twijfel dan niet om hen te contacteren op het nummer 02/5423434of per mail vias:bit.ly/3gdsfHC. (Gelieve steeds uw abonneenummer en/of dossiernummer door te gevenomde toegang tot onze diensten te vergemakkelijken)Wij geven een wettelijke garantie van 2 jaar op onze geschenken.Aangezien dit defect binnen de garantieperiode valt , hebben we dit vandaag voor u laten vervangen.u mag uw nieuwe tablet binnenkort bij u thuis verwachten.Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.