Bij mijn abonnement bij Test-aankoop kreeg ik een tablet, dit motiveerde me extra om een abonnement te nemen. Moest ik geweten dat de tablet zo slecht was, had ik waarschijnlijk twee keer nagedacht. Eerst en vooral werkt de connectie tussen tablet en toetsenbord enorm slecht, waardoor ik meestal meer dan een minuut bezig ben met de verbinding goed te krijgen. Ten tweede draait het scherm gewoon niet mee, dus is het gebruik van het toetsenbord nutteloos omdat ik dan mijn hoofd zou moeten schuin houden. Ten derde had ik niet verwacht dat de tablet zo basis zou zijn, dat het veel apps niet aankan en dat het zelfs geen locatiebepaling heeft wat echt wel standaard is voor tablets van deze tijd. Kortom, ik kan eigenlijk amper iets aanvangen met de tablet. Die is nu al trager dan mijn vier jaar oude gsm, dat is onaanvaardbaar in mijn ogen. Tijdens de werkuren is het niet gemakkelijk om te bellen voor mij, en de uren van test-aankoop om te bellen vallen binnen mijn werkuren dus ik kan niet anders dan tijdens het werk bellen want er is geen duidelijk goed formulier om zo een klacht in te dienen want dan staat er dat je best eerst kunt bellen omdat anders je aanvraag pas heel laat behandeld zal worden. Ik vind persoonlijk dat hier klantenservice tekort komt. Goed, uiteindelijk gebeld op een dag dat ik vakantie had, de persoon aan de lijn zei dat ze mij iets ging opsturen zodat ik niet zou moeten betalen om mijn tablet terug te sturen om bepaalde zaken te laten herstellen. Dit is ondertussen al van 25 augustus geleden en heb nog steeds niets in mijn bus ontvangen... Ik ben dus erg teleurgesteld in het bedrijf waarvan ik overtuigd was dat zij enorm goede klantenservice zouden hebben aangezien zij juist instaan voor de consument... Het is daarom dat ik ook zo verschoten was dat de tablet zo achterhaald en slecht is omdat jullie juist testen wat goede producten zijn, jullie weten wat goede en slechte producten zijn, hoe kunnen jullie dan als welkomstcadeau zo een slecht product geven. Ik wil een gegeven paard niet in de bk kijken, het was een gratis tablet, maar het moet dan op zijn minst volledig functioneren en verwacht ik ook goede klantenservice als dit niet zo is. Daarom wens ik graag minstens een gratis herstelling zodat de tablet enigszins bruikbaar wordt.