Terug

Gratis proefabonnement play sports

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: Telenet

16/02/2020

Beste,Op 12/02/20 rond 15U30 heb ik jullie telefonisch gecontacteerd omdat ik mijn aanrekening van januari 2x betaald heb. Jullie gingen dat bedrag terugstorten of ging in mindering gebracht worden bij de aanrekening van februari. Na dit probleem opgelost te zijn werd er mij aan de telefoon gevraagd of ik interesse had in een gratis proefabonnement van Play Sports gedurende 1 maand. Ik heb hier op toe gezegd. 1 dag voor het verlopen van het proefabonnement gingen jullie mij terugbellen om dit te verlengen of stop te zetten. Er werd me meteen een mail van het gratis proefabonnement gestuurd. s'Avonds rond 22U15 wil ik kijken naar een zender van Play Sports maar dat lukt niet. Ik bel jullie terug en leg uit aan de telefoon dat ik gebruik kan maken van het gratis proefabonnement maar niet geactiveerd is. Jullie hebben dan het abonnement geactiveerd en er werd gezegd dat alles in orde gebracht zou worden. Om 22U30 krijg ik van jullie een mail met een aanrekening van hoe die er zal uitzien in februari. Daarop is te zien dat gratis promo veranderd is naar een korting promo van 5 euro. Op 13/02/20 bel ik jullie terug om te zeggen dat dit niet de afspraak was. Er werd mij gezegd dat het gratis abonnement dezelfde dag is opgezegd maar dat buiten mijn weten en ik heb daar ook geen mail van ontvangen. Het zou wel heel dom zijn om een gratis abonnement op te zeggen. Mevrouw zei dat ze het ging nakijken met haar diensthoofd en die ging mij dan op 14/2/20 terugbellen. Op 14/2/20 heb ik geen telefoon van jullie terug gekregen. Op 16/2/20 krijg ik van jullie een mail met de definitieve aanrekening voor februari. Het gratis abonnement is nergens te bespeuren enkel de promo korting van 5euro.Ik wens een nieuwe aanrekening voor februari met de gratis promo alsook de vereffening van het teveel betaalde bedrag van de maand januari.Mvg Yannick


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform