Terug

Gratis producten goed gevoel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: DPG Media

08/10/2024

Korte beschrijving van uw probleem Sinds een jaar ontvangt de abonnee de extra producten niet meer bij het tijdschrift Goed gevoel. Vroeger zat een bon bij het tijdschrift om dit af te halen in een winkel. Nu hiervoor reeds 4 klachten gestuurd, maar ze beloven om de producten op te sturen, maar doen dit niet. De laatste keer kreeg ik te horen dat men alleen een product krijgt wanneer je het tijdschrift in de winkel koopt. En dat ze hier verder niets kunnen aan doen ! Dus het komt erop neer dat een abonnee wordt gestraft om abonnee te zijn. Dus concreet geen abonnement meer bij Goed gevoel?

Berichten (1)

P. C.

Naar: DPG Media

23/10/2024

Tot op heden geen reactie. Graag reactie, anders stuur ik deze klacht verder door naar de advocaten van testaankoop voor verdere behandeling

Bemiddeling door Testaankoop 07 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform