Terug

Gratis box toch betalend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. A.

Naar: Hello Fresh

03/03/2022

Beste, Ik had een kortingskaart van Hellofresh voor de eerste 3 boxen.1e box zou gratis zijn, 2e en 3e aan 10% korting verrekend.Via mijn account wordt gevraagd naar mijn rekeningnummer. Er wordt vermeld dat er geen bedrag van de rekening wordt genomen zonder toestemming.Ik maak een veggie combinatie van mijn boxen + ik gebruik mijn kortingskaart. Er wordt gevraagd mijn bankrekeningnummer in te geven louter informatief, gezien het een proefbox / kortingbox ging zijn.Wat zie ik uiteindelijk? Een dag later 67 euro van mijn rekening (betaald met bankkaart, terwijl ik geen toestemming gaf)Ik heb vandaag gebeld dat ik alles wil annuleren. Dat het de bedoeling was om hellofresh te testen met een interessant prijskaartje. Doorgekregen dat dit niet mogelijk is, omdat de zaterdag de boxen wordt geleverd. Ik heb gevraagd om alle kortingen te geven, gezien dat dit de bedoeling was om hellofresh uit te proberen. Ook geen optie. Aangesmeerd dat ik de korting kan krijgen als ik nog eens bestel.... Dus pushen om nog eens te kopen, zodat ik mijn korting toch krijg.Dat kan toch niet?Ik zou het op prijs stellen, mocht dit rechtgezet wordenAlvast bedankt.MvgAkin

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: A. A.

03/03/2022

Hello Akin,Wat vervelend om te horen dat de korting niet is toegepast, dat isnatuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses!Zou je contact willen opnemen via hellofresh.be/contact-page of door onseen priverberichtje te sturen op social media? Ik kijk graag met je meenaar een oplossing!Groet,Amber van HelloFreshOn Thu, Mar 3, 2022 at 9:49 AM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform