Terug

gratis artikel niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. L.

Naar: bol.com

02/07/2024

Op 27 juni 2024 bestelde ik een smartphone motorola edge 50 fusion bij uw bedrijf . Bij de advertentie stond duidelijk de vermelding gratis motobuds /wireless oordopjes. Toen ik gebruik wou maken van de actie bleek deze maar tot 9 juni verkoopsdatum te lopen ,ingeven op de site kon tot 23 juni. Ik vind dat jullie de advertentie zouden moeten aangepast hebben van als de actie afgelopen is ,nu lijkt het bedrieglijke reclame .Jullie klantendienst wil geen verantwoordelijkheid nemen en wil me sussen met een bon van 15 euro,kostprijs motobuds ong 59 ,95 euro .Ik voel me erg benadeeld en zou graag hebben dat jullie mij de motobuds toch nog doorsturen. De Leeuw Peter factuurnr 3911302168756g

Berichten (1)

bol.com

Naar: H. L.

05/07/2024

Beste Hilde, Hartelijk dank voor je bericht via Testaankoop.Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Mike van bolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 2 juli 2024 18:45Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: gratis artikel niet geleverd‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform