Op 18 maart jl namen wij vlucht TP642 van Lissabon naar Bxl. Wij hadden exit seats geboekt (2 x 23 euro), maar door een 'system change' kregen wij bij check in andere stoelen toebedeeld, 2 gewone zitplaatsen die bovendien vér uit elkaar lagen (mijn vrouw zat in het midden, ikzelf achteraan het vliegtuig).
Op 2 april vroeg ik via de website een terugbetaling aan van de 2 x 23 euro die wij extra hadden betaald voor de exit seats. Wij hebben tot op heden (19/7) geen enkele reactie mogen ontvangen, laat staan een terugbetaling.
Hebben 2 keer een bijkomende vraag gesteld om te vernemen hoe lang dit kon duren. Volgens de website werd er telkens een mail naar ons verstuurd ter bevestiging dat onze vraag in behandeling zou zijn (en ons een referentienummer te laten geworden?) Wij ontvingen evenwel geen enkele mail, ook niet in spam.
Telefoons worden niet beantwoord (2 x een halfuur gewacht- enkel muziekje gehoord)
We krijgen de indruk dat TAP bewust services verkoopt die het niet kan leveren en zich vervolgens onbereikbaar maakt ?
(documenten : zie booking QX9HJN - claim 2024 0000625387)