Terug

graag een compensatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

G. A.

Naar: Babboe

04/07/2024

Begint met de terugroep actie van Babboe. ik krijg een mail dat ik de fiets niet meer mag gebruiken tot nader order. di 2 apr, 20:21 wo 10 apr: mail om serie nummer via site te checken. gedaan Casenummer: 03862044 Beste Glenn, Je hebt het framenummer van jouw bakfiets ingevoerd op controleerjebakfiets.nl. Jouw bakfiets moet gecontroleerd worden. Hoe gaat het verder? Een gespecialiseerde Babboe inspecteur komt kosteloos bij je thuis om jouw bakfiets te inspecteren. We nemen contact met je op om een inspectieafspraak in te plannen. Na de controle ontvang je een inspectierapport en weet je of je weer de weg op kunt met jouw bakfiets. Heb je nog vragen? Onze klantenservice staat voor je klaar vandaag 4/7 bel ik hoe het zit/ aah meneer u moet zelf naar en verdeler gaan om deze te laten nazien. aah en ik rij al deze periode niet met de bakfiets ( groot probleem met ons gezin) Antwoord: aah das niet ons probleem. Ik bel naar een handelaar: aah meneer maar wij weten zelf niet wanneer babboe langs komt om het na te zien. ( wat niet de schuld is van de handelaar) Hij vraagt vriendelijk mijn gegevens om contact te houden. en ja daar sta je dan van je vervoersmiddel beroofd.

Berichten (1)

Babboe

Naar: G. A.

26/07/2024

Beste Glenn,Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als de communicatie niet gaat naar verwachtingen.. Ik zal mijn best doen om u zo goed mogelijk te helpen.Ik begrijp dat u een mail had ontvangen waarin stond dat uw fiets aan huis zou worden geïnspecteerd. Deze mail kreeg u omdat wij ervan uit gingen dat u in Nederland verbleef aangezien de fiets in Nederland gekocht is. De service aan huis is alleen beschikbaar in Nederland. In België moet u zelf uw fiets brengen naar een erkende Babboe dealer. Hierbij een link naar de lijst met Babboe dealers in BelgiëBakfiets winkels in heel België Babboe. Onze excuses voor de eerdere verwarring. We willen u erop wijzen dat het kan zijn dat u een stukje moet reizen om een van onze vestigingen te vinden voor een persoonlijke controle van uw bakfiets.Ik wil een suggestie doen die hopelijk tot een oplossing zal leiden: Neem contact op met de dealer: onze dealers zijn vaak bereid om met je mee te denken en hebben soms mogelijkheden om fietsen op te halen en terug te brengen. Ik raad je aan om de dealer te bellen en je situatie te vertellen. Misschien kunnen zij iets voor je regelen.Ik hoop dat ik hiermee uw vraag heb beantwoordt. Als u verdere vragen hebt, schroom niet om contact met ons op te nemen.Ik wens u een prettige dag verder.Met vriendelijke groetMit freundlichen GrüßenCordialementKind regards,LisaBabboeKoedijkerweg 12A3816 BV Amersfoort--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform