Beste Glenn,Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als de communicatie niet gaat naar verwachtingen.. Ik zal mijn best doen om u zo goed mogelijk te helpen.Ik begrijp dat u een mail had ontvangen waarin stond dat uw fiets aan huis zou worden geïnspecteerd. Deze mail kreeg u omdat wij ervan uit gingen dat u in Nederland verbleef aangezien de fiets in Nederland gekocht is. De service aan huis is alleen beschikbaar in Nederland. In België moet u zelf uw fiets brengen naar een erkende Babboe dealer. Hierbij een link naar de lijst met Babboe dealers in BelgiëBakfiets winkels in heel België Babboe. Onze excuses voor de eerdere verwarring. We willen u erop wijzen dat het kan zijn dat u een stukje moet reizen om een van onze vestigingen te vinden voor een persoonlijke controle van uw bakfiets.Ik wil een suggestie doen die hopelijk tot een oplossing zal leiden: Neem contact op met de dealer: onze dealers zijn vaak bereid om met je mee te denken en hebben soms mogelijkheden om fietsen op te halen en terug te brengen. Ik raad je aan om de dealer te bellen en je situatie te vertellen. Misschien kunnen zij iets voor je regelen.Ik hoop dat ik hiermee uw vraag heb beantwoordt. Als u verdere vragen hebt, schroom niet om contact met ons op te nemen.Ik wens u een prettige dag verder.Met vriendelijke groetMit freundlichen GrüßenCordialementKind regards,LisaBabboeKoedijkerweg 12A3816 BV Amersfoort--------------------