Graag de betaling van de uitspraak van de rechtbank
Aard van probleem:
AndereKlacht
C. V.
Naar: Basic-Fit
Beste,Na vele mails, telefoons en brieven, zijn we uiteindelijk dan toch naar de rechtbank gestapt en op 3/2/2021 hebben we hier de uitspraak van gekregen. We hebben deze direct naar jullie doorgestuurd, maar zoals ik al verwachtte geen reactie van jullie gekregen.Gelieve het bedrag van 394,20 euro vermeerderd met de wettelijke rente vanaf 1/6/2019 (4 %) zo vlug mogelijk op onze rekening te storten. Dit zou tot vandaag een bedrag zijn van ongeveer 32 euro, dus een totaal van 427 euro.Bedankt.Familie Van Dessel C.Rekening nummer BE54 0635 9406 3397
Berichten (26)
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07365450 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
C. V.
Naar: Basic-Fit
Geachte, wanneer gaan we het geld krijgen dat is uitgesproken bij de rechtbank aub?Bedankt.
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07369874 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: C. V.
Hi Chantal,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Omdat uit onze administratie blijkt dat het lidmaatschap iemand anders aangaat, kunnen wij volgens de Wet geen inhoudelijke informatie verstrekken.Ik verzoek de lidmaatschapshouder vriendelijk om zelf contact op te nemen met onze Klantenservice. Wij helpen hem/haar uiteraard graag verder.E: klantenservice@basic-fit.nlIk vertrouw erop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Een fijne dag toegewenst!Met sportieve groet,RaveenaCustomer SupportBasic-Fitref:_00D24fJbb._5005IElyvg:refT2410.1
C. V.
Naar: Basic-Fit
Geachte, Het abonnement stond op Familie Van Dessel, er moest een voornaam bijstaan, toen hebben we gezegd Sara, mazr uiteindelijk was het voor Sara, Christophe en Chantal Van Dessel, allemaal hier wonende..De vorige mails kwamen ook van mij, op het papier van de rechtbank staat ook Familie Van Dessel, dus nu moeten jullie niet ineens lastig beginnen te doen. Betaal gewoon terug waarop we recht hebben, zoals uitgesproken bij de rechtbank.Bedankt . FAMILIE VAN DESSEL Sara, Christophe en Chantal.
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07371100 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
C. V.
Naar: Basic-Fit
En als ze stuurt, eerste keer 5/2, naar dit adres, krijgt ze steeds dezelfde automatische brief, we hebben er nu al 6, daarom ook test aankoop aangesproken.
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07371139 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
C. V.
Naar: Basic-Fit
Geachte,Daar ik de hoofdpersoon ben in het gezin, die ook instaat voor de aankopen en betalingen, zegt mijn advocaat dat u dit met mij moet regelen, daar de voorwaarden van Basic Fit zijn dat er een abonnement kan genomen worden op eender welke naam van het gezin, daar deze voor iedereen geldig is op hetzelfde adres. En daar ik elke maand het geld doorstuurde aan Sara, omdat ze ook regelmatig cash heeft betaald, is het geen uitleg dat nu ineens Sara de aanvraag zou moeten doen.Hierbij vindt u ook nog een gezinssamenstelling, zo ziet u dat ik wel degelijk de moeder ben in het gezin.Ik hoop dat u deze zaak voor 15/3 hebt geregeld, anders wordt het terug doorgestuurd naar de advocaat.Bedankt om geen verdere uitvluchten meer te gebruiken. Jullie zijn verkeerd geweest en dat is ook zo uitgesproken.U hebt ons in de tijd al eens 2 abonnementen laten opmaken om de zoon Claessens heet, eerste man, omdat het, wat ook al niet correct was, mensen met een andere naam op hetzelfde adres kunnen wel niet hetzelfde abonnement gebruiken???? Wat dus helemaal niet juist was en mijn zoon is daar toen ingetrapt...we hebben het toen gelaten, maar nu wil ik gerechtigheid. Bedankt.
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07374665 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: C. V.
Hi Chantal,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Graag help ik jou verder, echter omdat het lidmaatschap op een andere naam staat verzoek ik jou om contact op te nemen met deze persoon. Zodra deze persoon met ons contact opneemt kan ik jouw verzoek verwerken. Wegens de privacywetgeving is dit zeer belangrijk.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,RaveenaCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition!ref:_00D24fJbb._5005IEmL7m:refT2410.1
C. V.
Naar: Basic-Fit
Sara heeft zelf al 3 mails gestuurd, zelfs met een kopie van haar IDkaart om te bewijzen dat zij het is, maar ze krijgt gewoon een reply dat het is aangekomen...dus geen stap verder. Waarom doen jullie eigenlijk zo tegendraads...ik had het evengoed op de naam van onze hond kunnen zetten...toen bij de aanvraag zei ik familie Van Dessel, maar er moest een voornaam bij omdat Sara het meeste ging komen, heb ik toen Sara gezegd...dus waarom nu zo een probleem maken.Sara zit nu bij mij, omdat ik ziek ben, ze zegt ik zal ook iets schrijven:Mevrouw waarom doe u zo lastig mijn mama is heel ziek en toch blijft u haar pesten. Ik ben er heel weinig geweest en daarom vroeg ik de stopzetting, maar jullie lieten het aanslepen. STOP met mijn mama te pesten en doe wat opgelegd is door de rechtbank, Sara.
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07374915 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
C. V.
Naar: Basic-Fit
Mama had al geduwd, hier stuur ik u nogmaals mijn identiteitskaart, waarom weet ik niet, mama heeft toen de inschrijving gedaan. ik ging alleen sporten.
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07374923 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
C. V.
Naar: Basic-Fit
Ik heb vandaag ook nog eens gestuurd, wat mama juist ook zei is waar, vroeger toen ze belde of stuurde is er nooit gezegd Sara moet dit doen? Zie ook op de bijlage en ze heeft nog meerdere mail gewoon door haar gevraagd en aan haar geantwoord, nooit door mij of voor mij, Sara
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07374943 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
C. V.
Naar: Basic-Fit
Mijn zus Britt, kwam hier ook juist aan en zei, ik herinner mij die inschrijving nog, Sara was de enigste van ons 3 die haar identiteitskaart bij had, maar ons mama heeft de aanvraag gedaan. Sara en Britt :)
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07374972 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
C. V.
Naar: Basic-Fit
Beste Basic Fit,Sara hier, ik heb vandaag een mail ontvangen, dat ze me maandag terug gaan sturen en het door hen zal worden rechtgezet. Ik hoop dat dit gaat gebeuren.Ik heb tegen mama gezegd, als het oké is mag ze deze klacht sluiten.Groetjes.
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07376397 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
C. V.
Naar: Basic-Fit
Ik hoor van de dochter dat u een ander bedrag wil storten dan datgene op de beschikking van de rechtbank. Dit is niet de bedoeling....wat het geld is dat u ons moet, de kosten van de rechtbank + de intresten. Ook heeft ze gevraagd om dit op de rekening te storten, waar al onze kosten en zo worden van betaald. De reden...de bankrekening van Sara van enkele jaren terug heeft ze niet meer daarom graag de storting op de Belfius rekening.Kan u dit aub in orde maken, Sara vindt dit niet leuk allemaal. Volgens haar komt de mail van iemand die Raveena heet.
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07378013 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
C. V.
Naar: Basic-Fit
Geachte, Hierbij nogmaals de beschikking met de bedragen die zijn uitgesproken, het is niet aan jullie om zomaar ineens een ander bedrag voir te stellen. De uitspraak van de rechtbank moet gerespecteerd worden. Bedankt.
Basic-Fit
Naar: C. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07379548 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
C. V.
Naar: Basic-Fit
Beste, ik heb vandaag een mail gekregen en wil u bedanken voor de eerlijke oplossing..het heeft lang geduurd, maar is toch in orde aan het komen, daarom ga ik deze zaak als positief afsluiten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten