Terug

Google nest doorbell, lens kapotgemaakt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Post NL

07/05/2024

Beste, bij een levering heeft een bezorger mijn deurbel kapot gemaakt, het enige wat hij zei was sorry en ging weer verder, bij PostNL beweerde ze dat hij zijn nummer aan mij heeft gegeven wat niet waar is, ze hebben mij ook proberen bereiken volgens hun maar ik heb nooit telefoon gekregen. Nu heb ik van PostNL zelf zijn nummer gekregen maar na telefonisch contact en de factuur te hebben doorgestuurd heb ik geen antwoord meer gehad. De schade moet vergoed worden.

Bemiddeling door Testaankoop 02 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform