Terug

Goedkoper geprijsde bestelling geannuleerd door bol.com wegens niet meer in voorraad

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: bol.com

29/11/2023

Beste, mijn schoondochter bestelde op 24 november 2023 'LEGO Ideas Home Alone' voor een prijs van 219,99 euro. De betaling werd meteen uitgevoerd en nu kreeg ze vandaag bericht van bol.com dat het geld wordt teruggestort, omdat het product niet meer voorradig was.Kan dit zomaar? Als je dit product op vandaag wil kopen via bol.com dan is de prijs 329,98 euro. Zij heeft dit die dag gekocht, omdat dit in korting stond. Het is de fout van bol.com dat dit nog steeds aangekocht kon worden ondanks het feit dat er blijkbaar geen voorraad meer was.Vorig jaar heeft ze dit ook al eens besteld (factuurnummer 3908006958010) en toen was dit exact hetzelfde liedje. De legodoos werd nooit afgeleverd en het geld werd gewoon teruggestort. Dit is dus al het 2de jaar op rij. Deze keer laten we het hier niet bij.Na chats en telefonisch contact werden we steeds afgewimpeld met: 'het artikel was niet meer in voorraad, wij kunnen niets meer voor u betekenen, het geld wordt teruggestort'.Wij wensen geen terugbetaling van ons geld. Wij willen dat bol.com alsnog dit product levert aan de prijs van 219,99 euro.Is dit trouwens de echte reden dat het product niet meer in voorraad was? Bol.com kan zeggen wat ze willen. Ik herhaal: dit is al het 2de jaar op rij. Wij verwachten een rechtzetting van bol.com en dat is alsnog een levering aan 219,99 euro.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform