Beste,op 22/02/2022 bracht ik een aanvraag binnen bij het ziekenfonds voor een aanvraag van een pathologie kinesistherapie voor mijn echtgenoot. op 28/02/2022 heb ik melding gekregen dat de documenten goed ontvangen waren en dat deze binnen de 10 dagen gingen behandeld worden. op 8 maart heb ik een eerste mail gestuurd met de vraag of er al nieuws was, ik kreeg toen als antwoord dat deze bij de geneesheer zat. Op 16/03/2022 heb ik opnieuw gemaild met de vraag of er reeds nieuws was. Toen kreeg ik als antwoord dat ze nog geen antwoord hadden gekregen van de adviserend geneesheer. Op 28/03/2022 heb ik opnieuw gemaild en toen kreeg ik als antwoord dat ze bijkomende info hadden opgevraagd bij de kinesist. ik heb deze opgebeld en hij zei dat hij niets had ontvangen, hij heeft diezelfde moment zelf naar het ziekenfonds gebeld met de vraag wat ze precies nodig hadden. ze hebben hem dan een mail gestuurd waar hij op gereageerd heeft en deze gegevens heeft hij dan ook nog per post opgestuurd. ik heb op 8/04/2022 melding gekregen dat deze documenten goed ontvangen waren. Vandaag mail ik opnieuw omdat er nog steeds geen nieuws is. De kinesist belt mij 1h erna op met het nieuws dat het ziekenfonds hem heeft opgebeld dat ze nog steeds wachten op zijn antwoord.... terwijl ik wel de bevestiging heb gekregen op 8 april dat ze het document hadden ontvangen... ik heb hierop zelf contact opgenomen met het ziekenfonds, de eerste maal hebben ze de lijn verbroken toen ik mijn klacht duidelijk maakte, de 2de maal kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat ik met mijn klacht maar naar de kinesist moest gaan en dat zij geen fout hadden in dit dossier... Ik kan mij hier niet bij neerleggen! Kan u ons hierbij helpen?Alvast bedankt!