Terug

goederen worden niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

B. P.

Naar: Elektro Lommelen

05/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 28/09/2022 en 04/12/2023 heb ik bestelling 304989 en 243952 bij u gekocht. In overeenstemming met uw algemene voorwaarden, ik deel u hierbij mee dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van deze goederen herroep. Ik heb verschillende producten van de bestellingen nog altijd niet ontvangen en verwacht uiterlijk binnen 3 dagen na de datum van ontvangst van deze kennisgeving een terugbetaling van 2954 euro. U kunt dit bedrag betalen op mijn rekeningnummer BE15 7310 1999 7230. Samenvatting: - Bestelling 304989 dd 04/12/2023. Totaalbedrag 3.202 euro, waarvan 2.402 euro betaald. Hiervan werd enkel artikel SID160DZW1-Franke (214 euro) geleverd. Dus moet ik hier nog 2.188 euro terugkrijgen. - Bestelling 243952 dd 28/09/2022. Totaalbedrag 3.123 euro werd volledig betaald. FSE74617P AEG werd niet geleverd (766 euro). Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Bevestiging bestelling • Betalingsbewijs

Berichten (1)

B. P.

Naar: Elektro Lommelen

17/09/2024

Beste tot op heden heb ik nog geen reactie van u ontvangen. Mag ik u alsnog om de goederen of de terugbetaling vragen?

Bemiddeling door Testaankoop 17 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform