Terug

goederen verdwenen uit doos

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. M.

Naar: ZALANDO

31/12/2024

er zaten 2 artikelen niet in de doos, doos is op oprit gezet toen wij op vakantie waren, er is geen bpost foto van het afgezette pakje. Ik heb dit bij zalando gemeld en zij beweren dat ik hun bedrieg en ik alles heb gehad, doos zat niet in pakketbox zoals op mijn voorkeur bij bpost staat. wij zijn zaterdag 16/11 terug gekomen van vakantie er valt ook niet te communiceren met hen, klant met respect behandelen dat hebben ze precies nog nooit over gehoord . terug betaling van verdwenen artikelen zou ik tof vinden, uiteindelijk kan ik er niets aan doen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform