Terug

goederen stuk terug gekregen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

J. C.

Naar: Refurbed

18/06/2025

De batterij van mijn Iphone 11Pro ging achteruit. Ik keek bij Refurbed.nl en daar zag ik een ander model voor een goede prijs en werd er mij een overname beloofd van mijn oude toestel. Ik kocht dus het tweedhandstoestel en stuurde mijn oude toestel op. Het tweedehandstoestel hapert maar is ok, niet zoals beloofd maar ok. Na weken wachten en verschillende malen contact op te nemen kreeg ik eindelijk een bericht dat mijn gsm stuk is en dat ze deze niet konden overnemen. Nog eens wachten en ik kreeg mijn oude toestel terug: het hing helemaal uiteen. Het is ook niet meer te herstellen. Mijn nog steeds werkende dure toestel was door hen stuk gemaakt en nu weigeren ze alle verantwoordelijkheid. Ze zeggen dat de lijm al opgelost was. Ik heb verschillende malen contact opgenomen en ze weigeren alle communicatie. Ik heb alle communicatie bijgehouden.

Berichten (3)

Refurbed

Naar: J. C.

18/06/2025

Hallo meneer of mevrouw, Dank je wel voor jouw aanvraag bij refurbed! Onze excuses voor dit ongemak. Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming vragen wij je, om ons jouw volledige naam, e-mailadres en factuur- of verzendadres te verstrekken, die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze refurbed Klantenservice. :) Met vriendelijke groeten Wendy refurbed customer service Dit e-mailbericht is een service van Refurbed NL. Op 18 juni 2025 om 12:01:05 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [G060XR-VJW39]

J. C.

Naar: Refurbed

19/06/2025

Beste, Hier zijn mijn gegevens: Jolie Claeys info@jolieclaeys.be Frans Standaertlei 99 2180 Ekeren België

Refurbed

Naar: J. C.

19/06/2025

Beste Klachten, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de refurbed klantenservice. Wij willen je onze oprechte excuses aanbieden voor wat er is gebeurd. Omdat we van mening zijn dat je verzoek speciale aandacht verdient, hebben we de zaak intern doorgestuurd naar onze afdeling Special Support. De collega's daar zullen de zaak onderzoeken, contact opnemen met de supplier en alles verder voor je regelen. Je ontvangt binnenkort een terugkoppeling. We hebben een nieuw verzoek voor je aangemaakt in je refurbed klantenaccount. Zodra de supplier of de medewerker van Special Support op je verzoek reageert, krijg je daarvan per e-mail bericht. Je kunt de status van je verzoek volgen op onze website. Log in op je refurbed account en kies links het menu-kopje Aanvragen. Daar zie je alles in één overzicht. De refurbed klantenservice heeft ook inzicht in de gehele communicatie tussen jou en de supplier en staat graag voor je klaar, mocht je in het verdere verloop van het contact ondersteuning nodig hebben. Als je iets wilt toevoegen aan je vraag of een opmerking wilt plaatsen, kun je dit ook doen via je klantenaccount. Neem gerust contact op met de klantenservice van refurbed als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. 🙂 Met vriendelijke groeten Esra refurbed customer service Dit e-mailbericht is een service van Refurbed NL. Op 19 juni 2025 om 06:45:17 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [9Z5705-KK730]

Bemiddeling door Testaankoop 04 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform