Beste Klachten,
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de refurbed klantenservice.
Wij willen je onze oprechte excuses aanbieden voor wat er is gebeurd. Omdat we van mening zijn dat je verzoek speciale aandacht verdient, hebben we de zaak intern doorgestuurd naar onze afdeling Special Support. De collega's daar zullen de zaak onderzoeken, contact opnemen met de supplier en alles verder voor je regelen. Je ontvangt binnenkort een terugkoppeling.
We hebben een nieuw verzoek voor je aangemaakt in je refurbed klantenaccount. Zodra de supplier of de medewerker van Special Support op je verzoek reageert, krijg je daarvan per e-mail bericht.
Je kunt de status van je verzoek volgen op onze website. Log in op je refurbed account en kies links het menu-kopje Aanvragen. Daar zie je alles in één overzicht. De refurbed klantenservice heeft ook inzicht in de gehele communicatie tussen jou en de supplier en staat graag voor je klaar, mocht je in het verdere verloop van het contact ondersteuning nodig hebben. Als je iets wilt toevoegen aan je vraag of een opmerking wilt plaatsen, kun je dit ook doen via je klantenaccount.
Neem gerust contact op met de klantenservice van refurbed als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. 🙂
Met vriendelijke groeten
Esra
refurbed customer service
Dit e-mailbericht is een service van Refurbed NL.
Op 19 juni 2025 om 06:45:17 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
[9Z5705-KK730]