Terug

goederen nooit ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: ZALANDO

27/06/2023

beste, de bestelling van mijn petekind Zella Segers (was mijn geschenk aan haar) werd gedaan bij Zalando op 15/3/2023 voor 554.77 € . Er werd een eerste pakket twv 137.93 ,€ verstuurd dat we heel toevallig op een ander adres hebben ontdekt . Maar 416.84 €werden niet geleverd. In 1ste instantie dienden we klacht in bij Zalando die beweerde dat de fout bij Bpost lag. We werden van her naar der gestuurd en na talloze tegenstrijdige telefoontjes zowel met Zalando als BPost , zonder oplossing , hebben we ten einde raad ons dossier voorgelegd aan de ombudsman van Bpost. In bijlage volgende antwoorden :- 1/3 antwoord Zalando : ontkent alle verantwoordelijkheid - 5/6 antwoord BPost- 23/6 antwoord ombudsman van de Postsector.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform