Beste,
Ik heb momenteel drie items / pakketten pre paid online besteld bij amazon.be
Ik ontving verschillende mails waarin ik de melding kreeg dat deze pakketjes zouden zijn bezorgd?!
Bij de buurman, ik heb echter al onze buren en overburen tot wel drie huizen verder langs weerzijden persoonlijk aangesproken zonder enig resultaat?!
Het is bijzonder frustrerend dat zo een gigant van een bedrijf geen deftig callcenter, chatbox whatever schijnt te hebben.
Het 0800 nummer blijkt foutief / onbestaand te zijn???Onbegrijpelijk dat wanneer ik dan uiteindelijk terecht kwam op een chatbox en vriendelijk in het Engels werd verder geholpen, net op het moment dat ze mij zou doorverbinden met de juiste persoon om mijn klacht te onderzoeken en hopelijk voor oplossingen te kunnen zorgen, werd ik vriendelijk verzocht oim 1€ te storten dewelke volledig refundable was, U begrijpt dat ik hier niet ben op in gegaan en wederom gefrustreerd achter bleef! Ik betreur dit vooral omdat ik de eerste ben die respect heeft voor de hardwerkende werknemers van dit soort online pakjesdiensten, zeker nu met de drukte van de aankomende feestdagen. Hiermee heb ik echter nog steeds niet mijn kerst kado's waarvoor ik in blijde verwachting was. Hopelijk kan test aankoop uitvissen wat er te doen is om alsnog ofwel mijn bestelde items terug te vinden, of op z'n minst mijn geld terug te claimen vooral gezien dat ze beweren dat deze zouden zijn afgeleverd.