Op 12 augustus 2023 bestel ik een hemd, dit is het Bestelnummer: 11003104023206Dit pak is verzonden maar nooit bij mij aangekomen. GLS beweerde dat het wel correct bezorgd was, maar dat is niet zo.Zalando stelde een onderzoek in en maken me nadien een document rechtsverklaring over. Ik heb een document rechtsverklaring ingevuld en terugbezorgd. Het factuur werd geannuleerd. Omdat ik het bepaalde hemd toch graag wou bestelde ik dit opnieuw.Op 29 augustus 2023 plaatste ikopnieuw hetzelfde hemd besteld (met een extra hemd dat ik gezien had), met bestelnummer 11003104484840.Opnieuw slaagt GLS er niet in het pakket correct bij mij thuis af te leveren. Ze beweren dit wel gedaan te hebben, net als bij bestelling 11003104023206, maar dit klopt niet.Ik kreeg nooit het pakketje.Ik neem opnieuw contact met zalando op ( ik dacht 31 augustus), en Zalando stelde opnieuw een onderzoek in. Ondertussen krijg ik een betalingsherinnering. Opnieuw blijkt het pak zoek te zijn en jullie maken mij een document rechtsverklaring over. Ik vul dit opnieuw in en stuur het terug… Ik hoor een paar dagen niets van Zalando (ik werk ook en ben hier niet continue mee bezig), en plots krijg ik een tweede herinnering met kosten.Ik neem contact op met zalando op (27 september) en wat blijkt… ik moet betalen omdat ik zo gezegd het pakje wel heb… MAAR DAT IS NIET ZO. Ik leg hierboven haarfijn uit dat het niet aangekomen is.Mogelijks is er een verklaring ... Het is zo dat er in de naburige stad Vilvoorde er ook een straat is met bijna dezelfde naam als de mijne … Pieter Paul Rubens, heeft de chauffeur zich daar misschien vergist? Of heeft hij zich vergist in de straat wat verder die Pieter Breugel is … Ik kan niet zelf op zoek gaan.Meestal de Chauffeurs ook geen Nederlands, ze spreken meestal Frans of Engels … zit daar een probleem bij GLS. Ik ga het niet uitzoeken, misschien moet Zalando daar eens over nadenken. Dit is helemaal niet correct. Ik heb geen goederen ontvangen, dus moet ik deze niet betalen. Ik heb trouwens ook de buren bevraagd, en zij kregen ook niets.Ik betaal altijd mijn facturen aan Zalando netjes op tijd, en was ik al jaren trouwe en tevreden klant.De track and trace klopt niet, das duidelijk. Is er een geldig bewijs dat ik geleverd werd? Zalando wil niet op mijn vraag ingaan. Het dossier is gesloten, besluit is genomen ik moet betalen. ik heb een camera op mijn oprit staan. Op de bewuste dag is er geen levering van GLS langs geweest, ik film 24 op 24 de hele oprit. De oprit is 3 bij 5 meter, afgescheiden met een poort. Er is niemand die binnengekomen is… hoe duidelijk moet het nog zijn?Eindconclusie voor mij is : ik heb het pak niet, en wil het ook alleen betalen als ik het ontvangen heb.Op 4 oktober valt er terug een betalingsherinnering in de bus met extra kosten. Het bedrag begint dus op te lopen... Daarop besluit ik het bedrag dat men eist : 64,80 euro te betalen. Ik wens dan ook wel mijn goederen alsnog te krijgen. ik neem contact met zalando, maar daar wil men mij niet te woord staan, en is het besluit : u bent wel geleverd, u moet betalen, wij sturen niets na ... dit kan toch niet?Ik wens mijn bestellen : 11003104484840 alsnog geleverd zien, of ik wil terug uitbetaald worden . Kunnen jullie aub bemiddelen?