Terug

Goederen niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Hello Fresh

10/07/2023

Beste,Ik was een klant van Hellofresh en had een aantal bestellingen gedaan. Maar deze laatste bestellingen waren bij mij niet toegekomen:Ordernummers:284243818231629918218377218Ik had gebeld om te vragen of ik mijn geld mag terug krijgen mits ik geen 1 van de 3 hebben ontvangen en de klantendienst(persoon genaamd: Maria) hebben mij geïnformeerd dat dit niet mogelijk is. Ik had bij alle 3 verzendingen de persoon die levert aan de telefoon gehad en geinformeerd dat ik niet thuis was maar mijn vriendin wel. Maar omdat ze de adres niet vonden hebben ze de verzendingen gemarkeerd als niet thuisDe bedrag van elke pakket bedraagt 47.99euro. Deze vermenigvuldigt met 3 is 143.97 euro dat ik vraagt om terug te krijgen.Dank u wel om deze na te kijken.Mvg,Pagulayan John


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform