Terug

Goederen niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. S.

Naar: Bandenleader

07/07/2025

Beste, Momenteel zit ik in een geschil tussen webwinkel, leverancier en mezelf. Er zou een pakket geleverd worden waarbij een handtekening vereist is bij aflevering. Zie onderstaande foto van de tracking code (01497109999770 en 01497109999771). Dit pakket is op geleverd gezet maar ik heb niets ontvangen. Ik was op die moment niet thuis. Nadat ik heb gevraagd of dit verkeerdelijk op geleverd werd gezet en nog geleverd moest worden, zeiden ze dat dit mogelijk was dus ik wachtte nog enkele dagen. Helaas geen koerier, bij de buren ook niets afgeleverd. Ik heb dan gevraagd naar een foto genomen van het pakket bij aflevering en de handtekening, die vereist was bij levering. Dit hadden ze niet. Sterker nog, de webwinkel wimpelt mij af met een papier waar het vak “signature” gewoonweg leeg is. Onderaan bijgevoegd als foto. Na een hele over en weer met de webwinkel, mijn ticket meermaals te sluiten, etc krijg ik eindelijk via de webwinkel een antwoord van de koerier. Deze luidt als volgt: “ Wij informeren u dat het transportbedrijf geen gunstig gevolg kan geven aan uw verzoek en geven de reden aan: De zaak moet worden gesloten, aangezien de klant het document SG leveringsautorisatie ondertekend heeft, waarin hij de risico's van verlies en diefstal van de bestelling accepteert. Daarom kunnen we u niet verder helpen, aangezien de bestelling op 17/06 om 11:55 uur als geleverd staat geregistreerd. Het dossier is definitief afgesloten in ons systeem. Als u meer informatie wilt ontvangen, dient u rechtstreeks contact op te nemen met het transportbedrijf.” Dit is ook bijgevoegd als foto. Er is ook geen enkel document op voorhand, tijdens of nadien getekend door mij noch met handtekening noch met enige applicatie zoals Itsme! Ik heb dus GEEN document of dergelijke ondertekend voor te mogen leveren zonder handtekening, zoals de tracking duidelijk aangeeft! Dat was voor mij te risicovol gezien de waarde van het pakket. De koerier smeekt de webwinkel dus letterlijk om het ticket te sluiten en mij af te wimpelen omdat het op “geleverd” staat. Nu zijn we 2 weken later en na talloze keren mijn ticket te sluiten, sluiten ze het definitief. De webwinkel zegt: regel het met de koerierdienst. De koerierdienst is duidelijk: alleen de webwinkel kan een klacht indienen. Ik kan jullie de volledige correspondentie via mail doorsturen indien nodig. Wat zijn nu mijn opties want dit zijn geen zuivere praktijken waarbij webwinkel en koerierdienst samenspannen en ik compleet machteloos sta! Ik heb geen pakket en geen geld. Ik hoor graag van jullie terug voor verdere stappen te ondernemen tegen deze malafide praktijken. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Brent Smet

Berichten (2)

Bandenleader

Naar: B. S.

07/07/2025

Beste abonnee, Wij hebben je bericht over het niet geleverde pakket goed ontvangen. We maakten dit over aan onze advocaten, zodat ze deze kunnen nakijken. We koppelen z.s.m. naar je terug via onze juridische dienst. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer

Bandenleader

Naar: B. S.

07/07/2025

Beste abonnee, Wij hebben je bericht over het niet geleverde pakket goed ontvangen. We maakten dit over aan onze advocaten, zodat ze deze kunnen nakijken. We koppelen z.s.m. naar je terug via onze juridische dienst. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer

Bemiddeling door Testaankoop 08 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform