Terug

Goederen niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Elektro Lommelen

23/02/2023

Beste,Op 8/01/23 hebben wij een offerte aangevraagd voor een koelkast, een dampkap en een vaatwasser. Op 23/01/23 betaalden wij deze goederen. Het bedrag van 2032 euro ging die dag van onze rekening.Op 25/01/23 kregen wij de melding dat deze betaling 'mislukt' was en dat de betaling geweigerd was.Diezelfde dag heb ik nog gemaild naar jullie om te vragen wat er was misgelopen. Hier kreeg ik geen duidelijk antwoord op.Op 31/01/23 mailde ik jullie ivm de slechte service en met de wens onze bestelling te annuleren. Hierbij vermeldde ik het wettelijke herroepingsrecht binnen een termijn van 14 kalenderdagen.Na deze email werd onze betaling toch opeens aanvaard. Ik stelde jullie toen voor de levering zo snel mogelijk uit te voeren, op 3 februari, OF toch de annulatie te laten doorgaan.Hierop kreeg ik antwoord dat onze toestellen onder voorbehoud in week 9 'misschien vroeger of later' geleverd kunnen worden. Dit voorstel was voor ons onaanvaardbaar. Ik vroeg nogmaals om onze bestelling te annuleren, wat wettelijk toegestaan is, en om ons het bedrag van 2032 euro terug te betalen.Van jullie kreeg ik dit antwoord: ''Je bent een zakelijke klant, en op dit moment kunnen we uw bestelling niet kosteloos annuleren.'' En dat wij als klant op voorhand hadden moeten informeren wat de mogelijkheden waren. Later bleek dat de annulatie ons 25% zou kosten.Dit staat nergens vermeld op jullie website. Er staat enkel vermeld dat zakelijke klanten geen retour kunnen doen. Dit is geen retour, dit is een annulatie.Ik heb jullie meerdere malen op de hoogte gebracht van het feit dat wij een annulatie eisen.Nog nooit zijn wij zo onprofessioneel, onbeleefd en amateuristisch behandeld.Wij eisen de terugbetaling van het volledige bedrag van 2032 euro. Onze advocaat is met dit dossier bezig en neemt binnenkort contact met jullie op.Lien V.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: L. V.

23/02/2023

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiYWZlMDIzYjEtMDg0MS00MGNiLWE5ZDctMmUyNTBjNThiNTg4IiwidGlja2V0X2lkIjoxNDc4NTA1MywiZXhwIjoxNjg0ODM3MjM1LjcwNjgxMn0.zcXd0q5GEpbbGgzwWYuk1Y0_vRNDvyj_DI-SCZBLGpkandticket_id=14785053andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV23 Feb 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14785053Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14785053Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 23 Feb 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van LIEN VANDUEREN Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01734577-23].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01734577-23. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 712c5bff-0993-42b8-9862-c89f0830a5cf Goederen niet geleverd Naam van de klant LIEN VANDUEREN Klantreferentie Offertenummer: 13553 Beschijving van de klacht Beste,Op 8/01/23 hebben wij een offerte aangevraagd voor... Ticket reference: afe023b1-0841-40cb-a9d7-2e250c58b588


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform