Terug

Goederen niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. V.

Naar: KitchenAid

23/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 21/08/2025 kocht ik een Slowjuicer in uw online winkel en betaalde ik 181 euro. Op 23/08/2025 kreeg ik de bevestiging dat de goederen verstuurd werden. Op 23/09/2025 zijn de goederen nog steeds niet geleverd. Ik heb hiervoor al meerdere keren contact opgenomen met de klantendienst van Kitchenaid (mail en telefonisch). Telkens heb ik een andere medewerker aan de lijn die geen spoor terugvindt van eerder telefonisch contact of mails. Er werd bij Kitchenaid tot op heden dus nog niet ondernomen. Ik verzoek derhalve om een volledige terugbetaling van mijn aankoop. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform