Terug

Goederen niet correct geleverd en hierdoor niet in ons bezit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: DPD Belgium

21/08/2025

Beste Betreft pakketnummer 05222405286033 Deze werd besteld bij Mysteel en jullie hebben de opdracht gekregen om deze bij ons te leveren. Dit zou gebeurd zijn op 11/7/2025. Wij zouden een neerzettoestemming gegeven hebben wat niet waar is. Niemand heeft ons gecontacteerd om dit te vragen of vragen waar het pakket neergelegd zou mogen worden. Jullie chauffeur is ook niet bij een buur gaan vragen om de goederen daar neer te zetten zoals regelmatig gebeurd zoals door PostNL of BePost. Het pakket is ook niet bij een pakket-punt neergelegd geweest. Neen gewoon aan de voordeur gezet, aan de straat. Wij vragen meestal de "chauffeurs" die ons bellen bij levering de goederen te zetten in onze fietsenstelling op de oprit, Daar jullie chauffeur niet gebeld heeft hebben dit niet kunnen doorgeven. Het pakket was er niet meer toen wij 's avond thuis kwamen. Wij vragen dat jullie het nodige te ondernemen om onze de bestelde goederen te (laten) leveren of terug te betalen. Wij hebben al klacht ingediend via Mysteel en jullie 'niet ontvangen goeden' maar horen niets van jullie en Mysteel trouwens ook niet. Graag vernemen wij wat jullie zullen ondernemen om dit recht te zetten. Bedankt Met vriendelijke groet

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: J. C.

22/08/2025

Beste Jean-Pierre, Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop. Het spijt me te horen dat de levering van uw pakket niet naar wens verliep en de chauffeur uw pakket zonder toestemming aan de deur heeft afgezet. Ik zie dat we hiervoor al een klacht binnen kregen via DPD NL (afzender) en dat we vandaag het verlies hebben bevestigd nabij Nederland. Wij vergoeden dus uw leverancier via DPD NL en hij moet u op zijn beurt vergoeden of een nieuw pakket opsturen, Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------

Bemiddeling door Testaankoop 06 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform