Terug

Goederen door iemand anders afgehaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. V.

Naar: VANDEN BORRE

19/12/2024

Onderwerp: Fraudegeval bij Van den Borre Turnhout Geachte Test-Aankoop, Ik wil graag een fraudegeval melden dat zich heeft voorgedaan bij Vanden Borre in Turnhout. Het betreft de aankoop van een dweilrobot door mezelf , Jan Van Gorp (Foto Van Gorp), die volledig is betaald, maar nooit in mijn bezit is gekomen. Ik ontving op zaterdag een bericht dat het product aangekomen was in de winkel, waarna ik op zondag naar het filiaal van Van den Borre in Turnhout ben gegaan om het product op te halen. Bij mijn aankomst bleek de dweilrobot al afgehaald te zijn door een andere persoon. Dit is bijzonder verontrustend, aangezien ik alleen toegang heb tot de bijbehorende e-mail en er dus geen andere partij gemachtigd zou moeten zijn om het product af te halen. Ik ben ermee naar de politie gegaan om de camerabeelden op te vragen. Na enige tijd werden de camerabeelden vrijgegeven, maar de politie heeft alleen toegang tot de beelden, omdat dit wordt geregeld door de wet op privacy. Ik heb zelf geen inzage in de beelden gekregen. De politie heeft bevestigd dat de personen die de dweilrobot hebben opgehaald onbekend zijnen dat ik het zeker iet was. Dit heeft tot gevolg dat ik, ondanks dat ik alles betaald heb, nog steeds zonder het aangekochte product zit. Vanden Borre heeft ook geen identeitsbewijs aan de persoon gevraagd die het afgehaald heeft en ook geen handtekening voor ontvangst laten zetten dus ze weten niet wie het afgehaald heeft maar voor hun is de zaak afgehandeld want product is afgehaald zeggen ze. Gezien deze situatie wil ik uw organisatie verzoeken om actie te ondernemen tegen Vanden Borre, aangezien ik nu slachtoffer ben van dit onverklaarbare voorval. Wij hopen dat Test-Aankoop kan helpen bij het vinden van een oplossing en het onderzoeken van de situatie. Ik zie uw antwoord en eventuele vervolgstappen graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Namens Jan Van Gorp (Foto Van Gorp)

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 20 december 2024

VANDEN BORRE

Naar: J. V.

30/12/2024

Dominique (Vanden Borre) 30 dec 2024 09:25 CET Geachte, Beste, Deze bestelling werd op 30/11 afgehaald in de winkel, zoals de winkelmanager je reeds bevestigde. Wij kunnen helaas niet bevestigen welke persoon de bestelling afgehaald heeft, maar het bestelbonnummer moet wel kunnen voorgelegd worden bij de afhaling. Kan er iemand binnen uw gezin de bevestigingsmail van de bestelling ontvangen hebben ? Voor ons is de bestelling correct afgewerkt geweest ; wij kunnen je geen verdere oplossing bieden. Met vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 19 dec 2024 16:30 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [D4J9KK-X3216]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform