Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/04/2024

Beste,ik bestelde een mattas bij Emma die zou geleverd worden door Gls,deze beweerde dat ik niet thuis was, wat gelogen is,hebben het afgezet bij ophaalpunt, is al de 2x dat dit gebeurd

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. V.

10/04/2024

Beste Mhr VervoortOnze excuses voor het ongemak.Wij hebben de positie van de camionette van de chauffeur op het moment van aanbieden bij U thuis gecontroleerd en deze stond inderdaad om 10:33 uur op uw adres.Omdat uw afzender zijn akkoord heeft gegeven dat uw zending kon bij een parcel shop aangeboden worden, dacht de chauffeur dat hij er goed aan deed zodat U uw zending sneller kon ophalen zonder dat de volgende dag thuis moest blijven om op uw zending te wachten.Ik informeer de chauffeur zodat dit niet meer gebeurt.Ik nodig U ook uit om zeker te zijn dat het niet meer gebeurd om bij uw volgende bestelling aan de verzender te vragen om geen flexlevering meer aan te bieden (levering aan een parcel shop of bij de buren) en alleen op jouw adres te leveren (Delivery to Private address only).Nogmaals onze excusesMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform