Terug

Gls levert niet in parcel locker

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

09/02/2024

Beste, op 08/02 zou er een pakket geleverd moeten worden in een parcel locker. Echter hebben ze geprobeerd te leveren op het factuur adres en niet het lever adres. Geen probleem dacht ik tot ze vandaag op 09/02 hetzelfde doen. Als je de keuze aan de klanten geeft om in een locker te leveren zou het ook fijn zijn moest dit gebeuren. Toch vind ik het schandalig dat je in de track and trace niet eens kan zien naar welk depot je pakje gebracht word. Ook vind ik het best raar dat je nergens een klantendienst kunt bereiken voor dit soort zaken.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: B. D.

09/02/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Uw pakket wordt genoteerd voor prioritaire levering en daarom laadt de chauffeur het elke dag, maar kan hij het niet afleveren omdat de kluisjes vol zijn.Geen enkel kluisje voor uw pakket is op dit moment vrij.Dit gebeurt wanneer klanten te laat zijn met het ophalen van hun pakketten en dus helaas de beschikbaarheid van deze boxes blokkeren.Bovendien hebben wij geen mogelijkheid om dit probleem op te lossen omdat het beheer van deze locker de verantwoordelijkheid is van Bpost en er zijn andere vervoerders die deze dozen ook gebruiken.Ik vraag het depot om deze zending te volgen voor een asap afleveringMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform