Terug

Gls levering weer te laat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/08/2022

Beste, heb mijn bestelling geplaatst op 23/8 bij snuffelstore.be, op 25/8 via track and trace stond er klaar voor verzending.op 25/8 Gls ontvangen te Deinze en op 26/8 ontvangen in depot Puurs. Ondertussen 29/8 en nog steeds geen pakket. Verschillende keren naar jullie mail verstuurd maar uiteraard geen antwoord. Als ik vandaag terug naar track en trace kijk begint de molen weer van nul af aan en vandaag 29/8 weer aangekomen in de depot te Puurs .Ondertussen 6 dagen verder en geen levering terwijl het bij de firma waar ik bestel normaal 2 a 3 Max werkdagen zou duren voor ik mijn bestelling in ontvangst neem.Dit is niet de eerste keer dat ik klachten heb over jullie firma en dat het druk is versta ik best.Of jullie moeten meer mensen aanwerven als jullie voortdurend de melding zetten te kort aan personeel.Maar op zijn minst uw klant te woord staan! Waarom bestel ik in godsnaam online? Omdat mijn werkuren tot laat s nacht zijn en bij een firma bestel waar ik vanuit ga dat deze leveren op mijn vrije dag. En niet telkens de track en trace van o terug laten aankomen in de depot te Puurs en de klant gewoonweg in de steek laten.En als jullie leveren op een moment dat ik thuis ben heb ik het dan ook graag aan huis geleverd en niet zomaar bij een dicht gelegen Gls afhaalpunt zonder dat ik daar vooraf melding van krijg omdat het te druk in het verkeer was.Als de klant niet thuis is versta ik dat uiteraard met alle respect!

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. K.

29/08/2022

Beste,Bedankt voor uw mail.Zou het mogelijk zijn om ons het GLS pakketnummer te willen bezorgen zodat wij u kunnen verder helpen aub?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

L. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/08/2022

Beste,Ordernumler: 89353Track& tracé: 67633813584

L. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/08/2022

Beste, ondertussen zie ik onder mijn track& trace 67633813584 staan dat mijn bestelling zich bevindt in het voertuig van de bezorger om 13u42 op Aug 29 , vandaag dus.Bij deze hoop ik alsnog mijn levering vandaag te mogen ontvangen.Mvg

L. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/08/2022

Beste, bij deze wil ik u melden dat mijn bestelling uiteindelijk vandaag nog geleverd werd op 29/8.Ik wil wel even melden dat deze koerier die voor jullie werkt een pluim verdiend en supervriendelijk was!De vinger wordt dus zeker niet naar uw personeel gericht!Bij deze probleem opgelost en hoop echt dat het in de toekomst veel correcter verloopt.Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform