Ik bestelde bij de online autoparts store Autodoc een batterij voor mijn wagen. De transpoteur van GLS plaatste ze bij levering ondersteboven in mijn inkomhal, tegenstrijdig de duidelijke symbolen op de doos. Na het openen van de doos, was er batterijzuur uitgelopen in de plastic zak waar, gelukkig, de batterij mee ingepakt was. Na foto's te sturen met de uitleg naar Autodoc, heeft Autodoc me een nieuwe batterij verzonden.Toen ik nogmaals een autobatterij bestelde, plaatste de volgende transporteur de doos met de lange zijkant op de grond. Die zijkant was ook vuil van op de vloer van de vrachtwagen te liggen en was duideyop zijn zijkant vervoerd. De transpoteur was duidelijk geërgerd toen ik zei dat ik ze niet aannam en hij ze retour mocht meenemen. Ik heb dat maar één gocht bij een lokale handelaars.Ik heb toen beslist dat ik bij Autodoc geen batterijen meer zou bestellen, maar een kennis vroeg me verleden week om één te bestellen voor hem, dus heb ik dat gedaan. En...deze keer plaatste de transpoteur ze op de korte zijkant, weer niet rechtop. Omdat een buur (appartement) van me de deur had geopend, was de vogels al gevlogen tegen dat ik van de tweede verdieping bij de voordeur was. Werken er alleen maar idioten bij GLS? Ik zou willen dat de transpoteurs bij GLS een verplichte cursus moeten volgen hoe ze hun pakketten moeten behandelenFoto: https://test-aankoop.1701.be/IMG_20231218_155638_937.jpg